پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۲

بانوی خاص در پیاده روی اربعین

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 645992
عشق به حسین بن علی(ع) دل میلیون ها عاشق را مجذوب خود کرده است و این روزها به مناسبت اربعین حسینی، شیعیان از نقاط مختلف جهان خود را به کربلا رسانده اند تا در اربعین حسینی زائر اباعبدالله الحسین(ع) باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
نه هیچ سخت نیست , بوی بهشت رو بهم میده ! این سخنِ این خواهرِ حسینی مان است و چه شیرین و چه نقطه زنی ای کرده با این کلامش . اری بهشت خدایِ سبحان یعنی انجائی که حسین ابن علی این فرزند مولاو اقایم علی ابن ابیطالب علیه السلام و ماردم حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیه میباشد و بویِ بهشت یعنی بوی عِطر تن پاکِ سرورِ تمام پاکان عالم ادم حسین است , حسین جان ای جدبزرگوارو ای خونِ خدا , برپدرو مادرم حقی ندارم و اختیار تقدیم کردنِ جانشان را به خاکپای مقدست را برخود نمیبینم اما تمامی و بزرگترین و قیمتی ترین دارائی شخصی ام را که جانم است را با منت و التماسی بی حد و حصر اگر قابلم بدانی و از سر بینوائی و درمانده گی و نداری نگاهم کنی و ذره پروری ات نیز براین بینوا انداخته شود این دارائی ام را به خاک و گرد راهِ زائران و رهروانِ دیارت عاشقانه و جاناه تقدیم میکنم , حسینم پذیرای این رانِ ملخی نحیف را به درگاهت قبول بفرما و دلِ دردمندم شاد کن .آلسَلامَ عَلیکَ یا آبا عَبدِالله آلسُلام عَلَیکَ یاَبنَ رسول الله آلسُلام عَلَیکَ یابن امیرالمومنین وابن سیدالوصیئن السلام علیک یابن فاطمةسیدة نساءالعالمین السلام علیک یا ثارالله وابن ثاره والوتر الموتور السلام علیک وعلی الارواح لتی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا سلام الله ابدا مابقیت و بقی اللیل و النهار السلام و علیکم و رحمت الله و برکاته /
سینا
Iran, Islamic Republic of
آری بهشت است و فقط بهشتیان را راه میدهند بعضی ها رو با قدم و بعضی با دل راه میدهند.
دلم شکست خوش به حالش برای ما هم دعا کن بریم