جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۶

صاعقه ویرانگر سپاه پاسداران بر سر تروریست‌ها

دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 643752
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز(دوشنبه) مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز را در شرق فرات با چند موشک هدف قرار داد. رهبر معظم انقلاب پس از حمله تروریستی اهواز، هشدار داده بودند که به تروریست ها گوشمالی سختی خواهیم داد.
صاعقه ویرانگر سپاه پاسداران بر سر تروریست‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الله اکبر و لله الحمد. دستتون درد نکنه.
Iran, Islamic Republic of
آفرین
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینکه گوشمالی سخت نبود دست گرمی بود ما منتظر گوشمالی سخخت هستیم
Iran, Islamic Republic of
منتظر باشند تا صدای موشک ها را باز هم بشوند. وقتی که رو سرشان فرود آمد میفهمند که سپاه اصلا شوخی ندارد و از باب مصرف داخلی و خارجی از امنیت حرف نمیزند.
Iran, Islamic Republic of
اگرFATFبرای مبارزه با تروریست ها طراحی و نرم افزارهای مربوطه در بانک ها وجود دارد مگر کشورهایی که تروریست ها در آنها مقر فرماندهی دارند و ساکنند عضوFATFنیستند؟چرا منابع مالی آنها شناسایی و قطع نمی شوند؟کدام کشورها به تروریست ها کمک می کنند؟
چرا در ایران با دروغ لزوم مبارزه با تروریسمFATF را تصویب و بر نظام بانکی حاکم می کنید؟ چه کسی تضمین کرده است که با تصویب اینها مراودات بانکی ایران با جهان حل می شود؟مضرات تصویب لوایح استعمار ساخته برای انقلاب اسلامی چیست؟چرا دولت و مجلس جواب منتقدین را نمی دهند؟!
حسام
Norway
سلام
...از بابت تمامیت ارضی و قدرت بالای نظامی کشورم باید بگویم در رده ی کشورهای قدرتمند نظامی قرار داریم و از این بابت خوشحالم همچنین از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران در جواب حمله تروربیتی اهواز له وحشی خای داعش کمال قدردانی و سپاس را دارم