پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

اعتراف جان‌کری به پشت پرده توافق هسته‌ای

پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 640341
پس از کنار گذاشتن هسته ای،میخواستیم با حمایت دیگر کشورها ایران را مجبور به تغییر رفتار منطقه ای کنیم.
اعتراف جان‌کری به پشت پرده توافق هسته‌ای
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
انها در امریکا اختلاف دارند و در عین اینکه از روش و تصمیمات خود دفاع می کنند مواظب هستند به وحدت و اقتدار شیطانی خود صدمه وارد نکنند اما ما در ایران در اختلافات هیچ مرزی را نمی شناسیم. البته در امریکا یک جا ترامپ اختلاف خود با ریس جمهور و دولت قبلی را بشیوه جهان سومی مطرح کرد و انجا که بر خلاف انتظار گفت" بار اول که ظریف را در تلویزیون دیدم متوجه شدم جان کری حریف او نیست"
و ما جهان سومی ها بخاطر اختلاف هایمان این حرف را ندیده گرفتیم ولی اگر مثلا می گفت "حان کری مثل استاد در مقابل ظریف بود" خیلی خیلی خوشمان می امد.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
چقدر حرف های دشمن آشنایی!!! یاد فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی می افتیم که بارها و بارها فرمودند یک قدم عقب نشینی در مقابل گستاخی های آمریکا یعنی مساوی با دهها قدم عقب نشینی!!! حالا از خود دشمن می شنویم چه در سر داشتند!!!
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی وعده برجام های2و3را داده بودند؟!
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز عاشق اين فيلمهاى درب و داغونتونم يه بار فقط يه بار تو تبلت بازش كنين ببينين چه اتفاقى مي افته اصلاً ميشه چيزى از اين فيلم ها فهميد خب يه بار براى هميشه درستش كنين ديگه