پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۹

رودست خوردن محمد رضا شاه از مجری

دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 639722
انکار و دروغ محمدرضا شاه از دستور شکنجه دادن انقلابیون.
رودست خوردن محمد رضا شاه از مجری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا شکر که به برکت انقلاب و رهبری معظم به امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از شکنجه زندانیان سیاسی (بواسطه حرام بودن این امر در شرع مقدس) در جامعه رسیده ایم. مردم قدر این انقلاب را بدانید و آگاه باشید این مشکلات اقتصادی در برابر این همه نعمت که این انقلاب به ما ارزانی داشته است چیزی نمی باشد . خدایا شکر که در ایران اسلامی و بعد از انقلاب شکوهمند به دنیا آمده ایم
Iran, Islamic Republic of
شما حالتان خوب است که الحمدولله
navid
Iran, Islamic Republic of
ایشان مزاح میفرمایند. دوستان شما جدی نگیرید. اما به حق عجب طنز و فکاهی عمیقی بود :))) ممنون از اینهمه طبع شیرین!
United States
اشتباه بزرگی هست که انسان حرفهای یک خبرنگار انگلیسی را قبول کند .رسم انگلیسها تفرقه بینداز و حکومت کن است
Iran, Islamic Republic of
مگه شاه هم با خبرنگارها مصاحبه می کرد ؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
خبرنگار داخلی منظورتونه یا خارجی؟؟؟؟!!!
United Arab Emirates
انصافا سایت مزخرفتون آخر سانسور و ماله کشیه!! شما کامنتهای حقیقت گو رو منتشر نمیکنید، اونایی رو نشر میدید که مطابق سلیقه حزبی شماست.
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران همگی الان دارن شکنجه می شن با این همه مشکلات
سید
Iran, Islamic Republic of
نسل امروز هیچ درکی از وضع خفقان دوران طاغوت ندارد چون اتمسفری که که اکنون در آن زیست می کند، چنان فضایی را باورپذیر نمی سازد. واقعا کی الان باور می کند که در جمع فامیل هم نمی نشد از رژیم شاه و حتی از آجودان محل و کاتانتری، انتقاد کوچولویی کرد. این، یکی از دستاوردهای ملت ایران است. اشکال ندارد اگر رو به جلو حرکت کنیم. در جامعه ای که یک جوان و لو وقیحانه جلوی هزاران نفر در برابر رهبر می ایستد شدیدترین مواضع را آنهم با اغراق و بزرگ نمایی درباره عدم آزادی را فریاد می کشد و رهبری پدرانه او را همراهی می کند، بسیار زیباست. اگر توجه کنیم که در کنر مشکلات فراوان کنونی، انسان هایی هستند که شبانه روز برای بهبود وضعیت فعلی کار می کنند و برای حفظ استقلال کشور جان می دهند، راه حل مشکلات را پیدا کرده ایم.