پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۹

بازخوانی وعده‌ای که روحانی به مردم داد

سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 638316
خرداد۹۲/ روحانی:آنچنان مردم را از درآمد سرشار می‌کنیم که اصلا مردم به یارانه ۴۵هزار تومانی نیاز نداشته باشند
بازخوانی وعده‌ای که روحانی به مردم داد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزی که آقای قالیباف می گفت دولت چهار درصدی ها . من می گفتم داره چی می گوید . اما امروز به من ثابت شد که اینها واقعا دولت چهار درصدی ها هستند . اون از حقوق نجومی ها . حتی یک نفر را به قوه قضاییه معرفی نکردند . این از وضع اقتصادی چهار درصدی ها روز به روز دارند کلفتی می‌شوند و مردم فقیر فقیرتر . نهایت لج و لجبازی رای دادن همینه .
احمد
Iran, Islamic Republic of
دووعده اش عملی شد دولت به سوی مردم دست اندازی کرده وآن چنان تورمی ایجاد شد که دیگر 45500 تومان یارانه برای مردم اهمیت وارزشی ندارد.
غلام
چی بگیم بهت آخه شیخ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
45500 توان با محاسبه دلار 13000 هزار تومانی می شود 3.5 دلار یعنی صدقه خارجی ها به گدایان بابا دست بردارید و این را هم قطع کنید و مردم را از این همه منت خلاص کنید نه این پول را می خواهند و نه رونق هایی که وعده دادید قیمت ها را به دلار 3000 هزار تومانی برگردانید انوقت کار کرده اید !!!!!!!!!!
محسن. پ.
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Romania
...
United Arab Emirates
راست گفته دیگه . بنده خدا کاری کرده که مردم دیگه توی این اوضاع با یارانه ۴۵ هراری هیچ کاری نمی تونن بکن یا بهتر بگم دیگه به این یارانه احتیاجی ندارن چون نمی تونن باهاش حتی نصف یه پوشک رو هم بخرن .
...
Iran, Islamic Republic of
منظور باباييها و اقا زادها و دادشيها و شركا بود كه حق و انصاف انچنان ثروتمند شدند كه در خواب هم نمي ديدند