پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

توضیحات اژه‌ای درمورد نامه قوه‌قضاییه به رهبری

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 633708
توضیحات اژه ای در مورد استجازه‌ ای که قوه قضائیه از رهبری گرفت.
توضیحات اژه‌ای درمورد نامه قوه‌قضاییه به رهبری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولایتمدار واقعی
Netherlands
بار ها قوه قضائیه از کمبود بودجه و تعداد نیرو ابراز نارضایتی کرده. اگر چه افزایش قضات به سه نفر می تواند تا حدودی نتایج را به عدالت نزدیک کند ، اما مشکل عملی / اجرائی آنرا چه می کنیم؟ یا اینکه چند سال بعد مراجعه می کنیم که مشکل اجرائی داریم و اگر اجازه بفرمائید از این طریق یا آن مشکلات را حل کنیم؟
بفرموده ریاست قوه پانزده ملیون پرونده روی میز است.از این تعداد چند پرونده منتظر این تائید / مجوز / امضاء بودند؟
نباید وظایف خود را بر عهده دیگران پرتاب کنیم. وظیفه قوه قضائیه روشن و بارها نوشتم """پیشگیری"" از جرائم است. ان شاءالله به برکت امضاء رهبر قضاوتها در قوه قضائیه از خود قوه و در مورد خود قوه شروع شود.
یاحق
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه یک مورد رو کنار بذاره موفق هست. اون هم «مصلحت» هست. مصلحت زیادی. خیلی از مجرمان به خاطر حاشیه امنی به اسم «آبروی نظام» خیلی کارها میکنن و به خاطر مصلحت کسی بهشون اخم هم نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه تنها چاره ساز رفع مشکلات اقتصادی نیست .قوه مجریه هم درمقام اجراء گرچه بهترازاین میتوانست راهبردهای خوبی را به اجراء بگذارد لیکن توفیقی حاصل نکرد وسبب شدکه قشرهای بسیار زیادی از مردم بسیارآسیب ببینند