سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۶

حاشیه جالب بازدید قالیباف از یک خبرگزاری

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 632893
قالیباف پس از بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان و هنگام خروج، مقابل درب مجموعه با مردی روبرو شد که قصد خرید خودرو دارد ولی باتوجه به قرارداد، با بی‌مهری و بدقولی مسئولان روبرو شده است.
حاشیه جالب بازدید قالیباف از یک خبرگزاری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رها
Iran, Islamic Republic of
مردانگی...
Iran, Islamic Republic of
امتحان پس داده ها درطول چهل سال شناخته شده اند ونیازی به اینجورکارها نمی باشد . ماستی که ترش است از تقارش پیداست اگر افکار پریشان وسرگردان درهمین جامعه را از نزدیک ببینید که مطمئن هستم دیده وگزارش های بلند وبالایی تهیه کرده اید خواهید فهمید که داستان هرده نفر قریب ۹ نفرانان سرنوشت همین فردی را دارند که قالیباف با ان روبرو شده است نمیدانم چه کسی باید دراین جامعه باید شرمنده باشد ولی همینقدر میدانم که برخی مراکز و صنایع تولیدی بسیار در حق مردم ظلم مضاعف نموده اند و هرگز هم درصدد عذرخواهی برنیامدند بلکه از ایجاد نابسامانی وهرج ومرج وفشار بر مردم تشکر میکنند . خدا از سرتان نگذرد که همیشه بی لیاقتی های خود را بحساب دیگران میگذارید جهان نیوز صدای ما را چه کسی باید بشنود . بعضیها هم درزمانی که باید حرف بزنند سکوت کرده اند و در جایی که باید سکوت کنند حرف میرنند این مسخره بازیها را کنار بگذارید .
Iran, Islamic Republic of
دکتر نکن از این کارا. الان یه عده میگن پوپولیستی هست. یه عده که به اشرافی گری خو گرفتن و باورشون نمیشه مسئولان میتونن بین مردم باشن.
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
واى چقدر جالب! الان بغض راه گلوى همه مون رو بسته و اشك تو چشمامون جمع شده.
Iran, Islamic Republic of
همه نه. اونهایی که احساسی هستن و احساسی هم رای میدن. با دوتا کلیپ «دوباره ایران» و چند تا جمله ی مهندسی شده راحت میشه نظرشون رو جلب کرد.