جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

علت بی ثباتی عجیب نرخ ارز از زبان روحانی

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 632333
علت بی ثباتی عجیب نرخ ارز از زبان روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
این حرفها همه کشکه ما بدنبال صلح جهانی هستیم البته بعد بیست و پنج سال دیگه که اسراییل را نابود کردیم یعنی ۸۳۷۹روز دیگه تا ببینم ریس جمهور آن زمان کیست حتما خیلی ها در جمع ما دیگر نخواهند بود تا جشن نابودی بگیریم
Iran, Islamic Republic of
...
جهان جان خواهش می کنم چاپش کن و یکی هم بهم جواب بده.
Iran, Islamic Republic of
خوب یادمه سال آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد وقتی با اون مصاحبه کردن بعدش کواکبیان (بچه زرنگ سمنان )اومد تو تلویزیون وگفت احمدی نژاد میاد یه چیزایی برای خودش می گه شماها هم هیچی بهش نمی گید . می خوام ببینم الان نماینده ای از مجلس جرات می کنه اینجوری در مورد پرزیدنت روحانی حرف بزنه ؟ یا می ترسه سرش بره زیر آب ؟؟؟!!!
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
از دوران جوانی یادمه شیر دو تومن بود یک دفعه یه شیر ده تومنی ظهور می کرد و می گفتن دو جور شیر داریم یک نوع دوتومنی برای فقرا یکی ده تومنی برای اغنیا یه مدت که می گذشت کم کم شیر دو تومنی کمیاب و بعد نایاب می شد و همه مجبور می شدن خیلی عادی و بدون اعتراض شیر ده تومنی بخرن . و در همه چیز وضع به همین منوال بود و به تدریج سِر می شدیم . الان هم با دلار این اتفاق افتاد دلار جهانگیری و دلار ترامپی . سیاست ها یک جوره خیلی سخت نیست همه می تونن سیاستمدار بشن.
نه جان 9 سال برو عقب تر از اونجا شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
نخیرجانم برو عقب تر یعنی سال 88 . همه ی التهابها از اون سال و دوستان شما شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
جهان،مردباش ونظرموثبت کن
با یه بازی ازپیش تعریف شده دلار وسکه رو دوبرابر کردند والان دوباره کمی پائینش آوردند که بگند سیاست ارزی ما کارکرد ودراین میان میلیاردها تومن به جیب زدند.....خدا لعنتشون کنه