چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۱
۵۳

اجرای سند مسیح علی نژاد در سریال شبکه دو

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 631316
اجرای سند مسیح علی نژاد در سریال شبکه دو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا من با خانواده نمی تونم این سریال رو ببینم خجالت اوره این هم عبارات عشقی و جنسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت اوره
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم به خاطر خواهر و برادر مجردم شبکه رو عوض میکنم.خیلی فیلمش باز هست.تازه شبکه سه با همین تم چند وقت پیش سریال پخش کرد.شخص اول اون هم اسمش لیلا بود و با عشق یک پسر مذهبی عوض شد. اون فیلم و کارگردانیش و بازیگرانش هزاران بار بهتر از این سریال بی محتواست.
Canada
نویسنده سریال تنهایی لیلا و همین سریال پدر یک نفر هست .
علی رضایی
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده سریال خوبی است . متاسفانه در جامعه برخی از افراد همواره دوست دارند در موضع اوپوزیسیون ظاهر شوند. معنای این نوع موضع گیری ها هم این است که من برتر از دیگران می دانم . به بیان بهتر این اشخاص همه فن حریف اند و در باره همه چیز اظهار نظر می کنند!! چنین افرادی خود از خلق یک ایده و یا اثر کوچک بسی عاجزند. این به معنای نفی نقد عالمانه و کارشناسانه نیست. در این اظهار نظر ها نگاه کارشناسانه ندیدم . طبیعتا هر کاری دارای ضعفهایی است . ربط این سریال به مسیح علی نژاد جای بسی تعجب است !!! درست عین اجزای این شعر :
کلنگ از آسمان افتاد و نشکست درشکه راه می رفت آفتابه غش کرد
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو به یه روانشناس نشون بده
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

سلام بر شما
اوامر خدای متعال، هدایتگر است. توجه به این اوامر، وظیفه ماست، اگر تعقل کنیم. این سریال، مخالفتی با اوامر خدا، ندارد. بنده حقیر، جهت گیری کلی این سریال را، علیرغم برخی نکات مثبت دیدم. البته تا اینجا و به نظر بنده.
بله گاهی به نظر میرسد که بعضی صحبت ها میتوانست نباشدکه به حیا، نزدیک تر است. اما عرض کردم جهت گیری کلی سریال، به نظرم تا اینجا، کاملا مثبت است. یک خانمی که در خانواده ای بی توجه بزرگ شده، اما به دلیل بی غرض بودن، خود را پالایش میکند. عشق خود را پیدا میکند، خودش از او الگو میگیرد، خودش چادر ایرانی انتخاب میکند. این پیدا کردن راه به بهانه همسر، این مثبت نیست؟!...
سید عبدالله
Iran, Islamic Republic of
اینا که میگی خوبه

ولی دو نکته رو مد نظر داشته باشیم
اولا هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
دوما:برای ترویج باطل لازم نیست همه ی حرفا وکارا اشتباه باشه
bbc و آمود نیوز هم اخباری که میذارن دروغ قاطی+ش هست. صددرصد که دروغ نمیگن
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم. شما هم دو تا نکته رو مد نظر داشته باشید. اولا نه تنها هدف، وسیله رو توجیه میکنه، بلکه وسیله رو هم تعیین میکنه. قتل، میتواند واجب یا حرام باشد در راه هدف. خرید میتواند واجب باشد یا حرام در راه هدف. کار میتوتند واجب یا حرام باشد در راه هدف. سفر میتواند واجب باشد یا حرام در راه هدف.
وانگهی چه ربطی داشت؟! ترویج این سریال، حق است با برخی جزییات نادرست. نه ترویج باطل با برخی جزییات خوب. شما بین نقاط قوت و ضعف آموزشی فیلم، جمع بزنید معلوم میشه با توجه به نیازهای جامعه، ترویج حق است یا باطل.
لطفا هم کلی حرف نزنید. روی فیلم حرف بزنید. وگرنه میشه حرفتون میشه حرف دل.
Iran, Islamic Republic of
شما معنی "هدف وسیله را توجیه نمی کند" را متوجه نشده اید
Russian Federation
اگر هدف وسیله رو توجیه میکنه پس : میشه برای درمان کمر درد از تریاک استفاده کرد . برای پولدار شدن دزدی کرد . برای رسیدن به یک پست بالاتر رشوه داد و یا کاری بدتر از رشوه و ...
کمی از عقلت استفاده کن نذار آکبند بمونه....
Iran, Islamic Republic of
نه دیگه! عبارات عشقی داشت. اما جنسی نداشت. من خودم فیلم خارجی که زن توش جولون بده نمیبینم. بدم میاد. ولی فکر میکنم شما و جهان نیوز گرامی، دارید راجع به یه فیلم هندی صحبت میکنید.
علت سبک بازی بازیگر زن فیلم هم این بود که میخواست روند تحولش رو نشون بده. تحولی که بسیاری از ما تجربه کردیم. خواستن بگن چنان دختری، تبدیل شد به چنین دختری. پس ما هم میتونیم. از طرفی، مفسده هم نداشت. پس نمایش ایمان اولیه ضعیف دختر، مشکلی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
شما با این طرز تفکر که خیلی برای خودتون سخت گرفتید وجدی ومثل درختی می مانید که با یه باد ضعیف کله می شود چه جوری تو این اجتماع دوام آوردید!..
Iran, Islamic Republic of
ینی چی؟
Canada
دوئل عشقى بود ديگه الكى شلوغش ميكنى
Iran, Islamic Republic of
مشکل سریال؟!
Iran, Islamic Republic of
...
حسام
South Africa
سلام
با عرض پوزش به سایت خوب جهان نیوز اما باید خدمت شما عرض کنم من در این کلیپ چیز عجیب و غریب و حتی مورددار ندیدم بهتر است قدری سعه ی صدر داشته باشیم و دیدمان را نسبت به اطرافمان از دریچه ی گسترده تر و دید ملایم تر بنگریم
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
موافقم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
ممکنه به نظر شما چیز مورد داری نباشه. نظر شما برای ما مهم نیست. نظر اسلام مهم است.

احکام اسلام صریح و مشخص است. خیلی پیچیده نیست. در مورد ازدواج. روابط محرم و نامحرم.

دختر می تونه عاشق پسری بشه. می تونه باهاش ازدواج کنه. اما این که همزان بره با پسر دیگری خلوت کنه و بگه بمون و نرو و ... ! این روابط حرام است.

صدا و سیما باید تابع قوانین اسلام باشه. البته نیست. چون در داخل صدا و سیما بی اعتقادی مانند انگل در همه جا رسوخ کرده. اگر فرد با اعتقاد در صدا وسیما یافتید تعجب کنید.
United States
آخرش تند رفتی دیگه
Iran, Islamic Republic of
سلام حامدجان

اون گفتگو، اصلا خوب نبود. اما اولا مربوط به اول فیلم و قبل از تحول این دختر بود. ثانیا جزء بی توجهی های همیشگی صدا و سیما بود. اما در صدا و سیمایی بی توجه به محرم و نامحرم و خیانت و...، اینکه همزمان پسر داستان، بگوید تو. نامحرمی، این یک گام رو به جلوی بزرگیست.
حامد
Iran, Islamic Republic of
این سریال شاید ده ها مشکل داشته باشه اما مثل بقیه سریال ها. مگه بقیه سریال ها این مشکلات و ضعف ها رو ندارند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
سریال...
Iran, Islamic Republic of
من که فیلم رو ندیدم. ولی اینکه واقعیتی رو شما نشون بدی با اینکه روش صحه بگذاری تفاوت داره. اگه قرار باشه ما بدی رو نشون ندیم پس تو فیلم ها همه باید آدم خوب باشن و اهل بهشت. مهم اینه که در سریال با این نوع نگاه چطور برخورد میکنه....
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
سریال آب دوغ خیاری یعنی این. حیف سایت شما نیست که محتوای این سریال اینجوری می خواهید تایید بکنید.
Iran, Islamic Republic of
اگه له اینجور نظر دادن میلی و بدون آدرسه، پس منم میگم یه نظر آبدوغ خیاری پفکی شلکی که حیف خوندنه.
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام، بسیار متعجب شدم از این مطلبی که در سایت تون گذاشتید، مقایسه این فیلم با خزعبلات علی نژاد واقعا جفا به افرادی است که برای این مجموعه زحمت کشیدند و بسیاری از مطالب اخلاقی دقیق را در آن‌ گنجاندند. اگر کسی فقط چند قسمت از این سریال رو دیده باشه، قطعا نظر شما رو نخواهد داشت. پیشنهاد می کنم‌ در بارگذاری مطالب دقت بیشتری نمایید.
منتقد
United States
کلاً سریال بی خود و پر ایراد ی است .خصوصا داستان عشقی که داره خیلی چندش و خام و نپخته اس....
وا اسفا. حقمونه هر چی سرمون بیاد.
Iran, Islamic Republic of
اولاً من از ایران و پایتخت نظر دادم چرا پرچم امریکا برام گذاشتید ثانیاً چرا پیامم رو دم بردیده کردید حرفای بدی که نزده بودم . برای بهبود کارها نباید انتقاد سازنده کرد.
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر با تلفن همراه نظر بدید، گاهی پرچم کشور دیگه میاد. کسی پرچم نمیذاره. ثانیا ما هم که در تأیید این سریال نظر میذاریم، به بهانه خلاصه بودن، کوتاه و ناقص میشه. اینجا کلا نظر تحلیلی نباید بذاریم. نظرات کوتاه دم دستی بذاریم!
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. متاسفانه این سریال کپی بسیار ضعیفی از فیلم سینمایی "دل شکسته" و سریال "تنهایی لیلا" است. عجیبه که نویسندگان ما دیگه به فکر خلق موضوع جدید نیستن و با کپی برداری به فیلم اصلی لطمه می زنن. واقعا فیلم سینمایی "دل شکسته" با مفاهیم بسیار عمیق خودش که با سوال دانشگاهیِ: "رسیدن به الگویی برای داشتن جامعه موفق" شروع میشه و با سیر روایی فوق العاده (و البته بازی عالی شهاب حسینی و خسرو شکیبایی) به پایان بندی عالی ختم میشه رو با این اثار مقایسه میکنم خندم میگیره و با خودم میگم که متاسفانه چرا فیلمساز دینی مثل سوزن در انبار کاهه در ایران اسلامی.
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی؛ کپی صدباره از فیلم مرد عنکبوتی میسازن با کلی هزینه. هیچ کسی تو دنیا صداش در نمیاد و برای هالیوود لوس، کلی امتیاز میدن، اون وقت یک موضوع کاملا حیاتی ولو تکراری یعنی تأثیر ازدواج بر بهشتی و جهنمی شدن افراد یا تأثیر ایمان افراد بر اطرافیان، شایسته پرداخت همیشگی و به روزنیست؟!
اینقدر ناشکری کنید تا مجددا گروه های فیلم ساز مزخرف، بیان و براتون هجو بسازن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
کپی موضوع عیب نداره اما کپی سکانس و بازی دیگه خیلی زشته....
محمد دیگر
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی

سلام مجدد بر برادر عزیز محمد.
پس قبول دارید که کپی موضوع اشکالی نداره. و اما ساخت.
بنده هم فیلم دلشکسته رو دیدم. بازی بازیگران دلشکسته بد نبود. اما ذات آن فیلم، واقعی نبود و به اصطلاح هنری بود که مورد پسند مردم واقع پسند نیست و اثرگذاریش هم کم هست. پسری که رفتارهای عجیبی داشت، لباس های عجیبی می پوشید، در زیرزمین عجیبی کار میکرد، و کلا فرد دینی نبود، فردی عجیب بود. خانم بازیگرش هم موهایش بیرون بود که حرام است. بازیگرانش هم کم بودند که از فضای واقع گرایی و مردمی فیلم، کم میکنه و به اصطلاح، تم خاص به فیلم. میده. حالا مقایسه کنید با این سریال که یه انسان عادی اما مذهبی وجود دارد، پدر و مادر دارد، دانشگاه میرود، مورد توجه قرار میگیرد، اما خودش را گم. نمیکند. تو فیلم، رفت و آمد هست. برو و بیا هست. این شخصیت که واقعی تر هست تا ادا و اطوارهایی که از مذهبی ها به دوره! بله بازی پسر و دختر این فیلم، با بازی شهاب حسینی فرق داره. اما دقت کنید که این ها عمدا انتخاب شدند تا چهره های کلیشه ای، تمرکز رو بر چهره نکشونه و از طرفی، رفتارهاشون رو بیننده، ناپخته فرض کنه. در عوض پدر و مادرهاشون رو ببینید که بازیگران خیلی خوبی هستند. اگر موقع فیلم دیدن، احساس کردید این یه فیلمه، این ضعف فیلمه. فیلم رو باید فکر کنی فیلم نیست. من معتقدم همگی باید تلاش کنیم تا با چشم بستن بر نقاط ضعف غیراساسی، حرکت های رو به جلوی کشور را حمایت کنیم تا تقویت بشه برادر. بسیاری از بلاهی که بر سر امت ها میاد از جمله فشارهای اقتصادی، به خاطر ناشکری های مردم و عیب جویی های نا به جاست. التماس دعا.
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر پدر حامد اشتباه نمی کرد و مادر حامد را از ابتدا در جریان موضوع می گذاشت تا با دختره حرف بزنه و موضوع منتفی بشه یا اگه به غلط به حامد توصیه نمی کرد که خودت برو با دختره حرف بزن تا تحت تاثیر کلام عاشقانه اون دختره قرار بگیره به نظر بنده مسیر فیلم کلا عوض میشد.
این فیلم داره به پدر و مادرا بیشتر از جوونا چیز غلط یاد می ده
خدا کنه همه جوونا عاقبت بخیر بشن
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید با این نگاه! ما که داریم فقط خوب آموزی میگیریم. البته با نگاه تحلیلی. پدر و مادر متوجه دوست و دارای روحیه عدم سخت گیری که اصول رو یاد فرزندشون دادن و به همون اصول فقط سخت گیرن و نه ظواهر دنیوی، و بچه شون رو میارن خونه خودشون، و به پسرشون نمیگن حالا ازدواجت چیه و ذات طرف مقابل رو که فهمیدن دیگه گیرنمیدن و سنت های غلط براشون مهم نیست، این بده؟! خیلی هم عالیه. واقعا آموزش فوق العاده ای برای پدر و مادرهاست.
به نظر شما دارید فیلم مرد عنکبوتی رو تحلیل میکنید، نه سریال پدر رو.
Iran, Islamic Republic of
پدر حامد هم آدمه. فیلم هم تصویر آدم هاست. حضرات معصومین که نیستند. اما همین پدر حامد که ماشاء الله، بازیگر خوبی هم هست، بچه اش رو حافظ قرآن کرده. همین پدر هست که یه مسجدی باحال هست. با زن و بچه میرن مسجد. من به عنوان یه ظاهرا مذهبی باطنا سیاه، کاملا در حیرتم که عمده طرفداران این فیلم، باید مذهبی ها باشن. چون خروجی فیلم، دعوت به قرآن، مسجد، و ازدواج دینی هست. جزییات رو ولش کنید. یکم هم خروجی رو ببینید.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببنید این یک سریاله قرار نیست برای ما الگو باشه ..این دختر قبل از تحول و مومن شدنش با شخصیت مسعود گفت و گو کرده
سید عبدالله
Iran, Islamic Republic of
ن عزیز با داریم جهت میدیم با فیلم ها مون

در سینما و تلویزیون زن نماد آینده جامعه است.
Iran, Islamic Republic of
خب جناب منتقد! بفرمایید الان این زن، در کل جهت مثبت داره میده به دخترهای جامعه یا جهت منفی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
من هیچ ارتباطی بین محتوای این فیلم و صحبتهای مسیح علینژاد ندیدم اگر یکی پیدا کرد به من هم بگه
اما در مورد محتوای این فیلم باید بگم که به نظر من محتوای بدی نداره اما سیاق فیلمنامه بسیار ناشیانه، کلیشه‏‎ای و تکراری ( فیلم های تنهایی لیلا، دلشکسته) است که بسیاری از موارد آن باورپذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
ربطش به اون دختره مو وزوزی چیه؟
حسام
Europe
سلام
طبق نظر برخی دوستان صدا و سیما فقط باید روابط حلال و کارهای مثبت را نشان دهد و نباید به امور حرام و کارهای زشت توجه نشان دهد چون برحی ها ناراحت می شوند
عزیزان کار خوب و بد باید همزمان و به طور بی طرفانه نمایش داده شود تا عبرت گیران عبرت گیرند و عبرت نگیران عبرت نگیرند و اینکه چون محتوای سریال با روحیات ما سازگتر نیست از واژه ی زشت انگل برای مدیران تلویزیون استفاده کنیم نشان دهنده ی دیدگاه افراطی و متاسفانه خشک گرایانه می باشد
Iran, Islamic Republic of
این ها، مذهبی و حزب اللهی نیستند. این ها، یک گروه خودمختار من درآوردی اند. اول کار، چون احمدی نژاد ولایت مداری نشان میداد، مثل ما، طرفدارش شدند. اما آر کار که جلوی ولی فقیه ایستاده، این ها به جای کنازگذاشتن احمدی نژاد، ولی فقیه را کنار گذاشته اند! یک عده خودمختار خوارج.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر جهان نیوز گرامی؛
برادر شما که دست به نوشتنتون برای نظرات مخاطبین خوبه، یه بررسی کنید که ربط بین صحبت های علی نژاد واین سریال، چیه؟!! نمیدونم من متوجه نمیشم یا شما اشتباها این دو تا فیلم رو به هم چسبوندید. لطفا.
Iran, Islamic Republic of
مسیح علی نژاد کیلویی چند که سند داشته باشه؟ شما ها این افراد را بزرگ میکنید
سریال مذکور ضعف هایی دارد ولی اینکه اجرای سند مسیح علی نژاد دیگه خیلی توهم توطئه است
خواجویی
Iran, Islamic Republic of
این رو هم باید گفت که فیلم داره خانواده های اشرافی و خوی اشرافی گری رو تطهیر میکنه.
خونواده مسجد برو و مذهبی هیچ وقت خودش رو غرق رفاه نمیکنه و مثل حیوان توی زندگی مادی نمیغلطه.
Iran, Islamic Republic of
تطهیر نمیکنه. تصویر فقیران مذهبی دیگه تأثیرگذار نیست. تأثیر مذهبی پولدار بیشتره. البته که رفاه این خانواده بسیار اسراف گونه است و نقطه ضعفه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این سریال یعنی دخترا برای پیدا کردن یک شوهر پولدار دست بکار شوید این بهترین روش است .آفرین به مدیر شبکه دو
عارفه
Iran, Islamic Republic of
کجاش بد بود دقیقا؟؟ نه دقیقا کجاش؟
خل شدین رفت باو
خودتونم میدونید چه چرت و پرت هایی پست میکنین
دو تا بازدید کننده ارزش این چرت و پرت ها رو نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده برای خبرگزاری های مختلف این مطلب رو فرستاده ام.
به نظر بنده نفس اشنایی این سبکی دختر و پسر و رواج ان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی با جنبه های مختلف اصول و عقاید اسلام در تعارض است.
این نوع فرهنگ سازی برای اینده جامعه بسیار خطرناک است. امضا می کنم این حرفم را. اگر باب این نوع سرک کشیدن ها، دید زدن ها، زیر نظر داشتن ها از نامحرم به نامحرم در جوامع دانشگاهی باب شد، جمع کردنش کار ما نیست. عده ای ساده باور در سال 77 به بعد نوعی از روشنفکری فرهنگی را در جامعه راه اندازی کردند که ثمره ان را امروز در میان عده ای که البته در برابر اکثریت جامعه کم هم هستند می بینیم. این ها فرهنگ سازی است. نویسنده این سریال باید توجیه علمی یا عقیدتی خود را به سمع و نظر مردم برساند. علم تحقیق و پژوهش که در همه جوامع رایج است بر اساس امار به نتیجه علمی می رسد. یعنی امارگیری، انتخاب جامعه اماری و گروه نمونه. کدام یک از این اصول در این سریال رعایت شده؟؟ چند درصد جوانان این گونه ازدواج کرده اند و اتفاقا زندگی موفقی هم داشته اند؟؟؟ ایا ملاک این امار است؟؟ یا ملاک ارزوها و عقاید شخصی نویسنده و شاید نظر او برای پیاده سازی این مدل در ایران اسلامی؟/ اسلامی که با کمترین ارتباط، نه رابطه، ارتباط و کانتکت میان نامحرم ها دستور دارد و مخالفت شدید دارد، با کدام تفسیر اجازه داده که در دانشگاه دختری مجرد پسری مجرد را زیر نظر داشته باشد، دائم نگاه کند و به خود اجازه دهد شخصا با او گفت و گو های ابتدایی و عاشقانه انجام دهد و سپس، خانواده ها در عمل انجام شده قرار گیرند فقط با یک ادعای واهی: خوب این عشق سالم، عفاف دختر را بعدا به همراه داشته است. بنده معتقدم در لایه های زیرین، این سریال عین اشاعه بی بندباری در نگاه و ارتباط با نامحرم است. در اسلام، موضوع نطفه پاک، والدین سلیم النفس و ... برای فرزند پروری جدی مطرح شده است. کدام یک از این نوع ازدواج ها این گونه است؟؟ اقایان مدعی امار بدهند.. در کجای سیره و قران کریم این گونه به ازدواج سفارش شده است؟؟؟ اقایان صدا و سیما، حرکت و کنش گری شما رسانه ای ها یک معنا بیشتر ندارد ان هم اشاعه یک فرهنگ و عقیده در ذهن جوانان این نسل. ائمه اطهار که صبح تا شام از ان بزرگواران دم می زنیم این گونه ازدواج می کردند؟؟ این اسلام شبه مدرن نیست؟؟؟ بنا بر اقتضای زمانه، احکام و روش های اسلام زیر گرفته شد؟؟؟ چه کسی است که نداند موضوع نامحرم و ارتباط جنس های مخالف در اسلام بسیار جدی است؟؟ واقعا متعجبم ...
فائزه
United States
ازقیاسش خنده آمد خلق را....

ما این این ازدواج ها را در چارچوب خانواده نفی میکنیم.
بعد متوجه جامعه خودمون نیستیم.بد نیست یه نگاه اجمالی هم به اطرافمون داشته باشیم