پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۸

رحیم پور: یک نیمچه انقلابی باید بشود

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 631100
رحیم پور: یک نیمچه انقلابی باید بشود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Saudi Arabia
گفت باید حد زند هشیار مردم مست را
گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست
Iran, Islamic Republic of
...کلید خوردن طرح استیضاح رئیس جمهور بسیارخوب وشایسته است . مطمئن هستم آمریکا واسرائیل ازبعد ازبثمرنشستن آن باید به خود بلرزد که قدمهای بسیاربزرگی را برای هجوم ایرانیها به منافع نامشروع امریکا درمنطقه وجهان وازطرف دیگر مرگ زود هنگام اسرائیل خواهند برداشت. اگرمن درمجلس بودم قطعا"به این موضوع رای میدادم وانگیزه الهی را درعقبه آن میدانستم . کمتر کسی فهم آن راپیدا خواهد کرد . ان موقع خواهید فهمید که ترامپ دیوانه ونتانیاهو تلاششان بجایی خواهد رسید یا خیر ؟
Iran, Islamic Republic of
استیضاح باید به رای به عدم کفایت ختم شود زیرا سوال کنی و رییس جمهور جوابی بده و بعد از روی مصلحت یا هر چیزی زورکی رای اعتماد بدی مثل کسی هست که زندان رو هم تجربه کرده
م ج
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جواب بده؟! برو خدا خیرت بده. یه حیاط خلوتی هست به اسم مصلحت نظام که انگشت اتهام رو سمت هر کی ببری به خاطر همون مصلحت نظام مسکوت می‌مونه.
United States
...
محمد - کیش
Iran, Islamic Republic of
آیا بهتر نیست بجای چند صد نفر، همه شون برن کنار و متخصص ها و کاربلدها جایگزین بشن و کشور رو اداره کنن؟ چراکه در این سالها از همه جناحها مدتی کشور رو مدیریت کرده اند و همه شون فاجعه بوده اند
Saudi Arabia
فعلا در پنج سال گذشته نظام در اختیارکاربلدهایی که در امریکا و اروپا و ... تحصیل کرده اند ، موجب دزدی ، چپاول و ازهم گسیختگی اقتصاد و فرهنگ کشور شد. اگر منظور از کار بلد خاندان فاسد پهلوی است که مردم به این زودی ظلم و چپاول و غارت شاه و عواملش را فراموش نخواهند کرد . راه کار اصلی برخورد عادلانه با دزد و نالایق با نهایت شدت است. که امیدواریم قوه قضاییه قرامین رهبری را اجرا نمایند. و فساد را در قوه قضاییه و ...پاک کنند.