شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۹

ترامپ: من آماده ام با روحانی دیدار کنم

سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 630677
رئیس جمهور آمریکا گفت آماده است در هر زمان و با هیچ پیش شرطی با همتای ایران خود دیدار کند.
ترامپ: من آماده ام با روحانی دیدار کنم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سیاست بی پدر مادر است بخاطر همین ده بار کامنت گذاشتم که نظامیان نباید در سیاست دخالت کنند .همیشه مذاکره بهترین روش است فقط زمان و نفر مذاکره کننده مهم است.و مهم ترین چیز منافع عمومی مردم است
Saudi Arabia
ای بابا
برجام بس نبود؟؟
نه اینکه خیلی جواب داد ...
حالا بازم تکرار بشه؟
M.sh
Iran, Islamic Republic of
دهنتو ببند اجنبی. برو واسه ناموست مذاکره کن. کورین که اینهمه بدعهدی شیطان رو نمی بینید!؟ لعنتی ها کدوم از خدا بی خبری میره باشیطان ببنده که ما بخوایم دومیش باشیم. کسی که با دشمن خدا وپیامبر ودین خدا دست دوستی دراز کرد محکوم به فناست.
United States
لطفا با ادب باشیدآقای m.sh چون نظر دهنده ایی نظرش با شما متفاوت هست به اون انگ اجنبی و بی ناموسی نزنید .رفتار پیامبرمحمد (ص) با گفتار شما فرق میکند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام بزرگوار
پیشنهاد می کنم مستند لیبی رو ببینید.
هر چند که تاریخ چند سال گذشته ی ما هم مستندی است که درونش قرار گرفتیم و باید درس عبرت شود
Iran, Islamic Republic of
پدر سوخته معامله گر معلوم نیست چه خوابی دیده؟ ای تف به ذاتت
United States
شاید خواب دیده که میتونه جلوی اختلاس ها و غارت منابع عمومی کشور را که توسط انگلیس ها و روسها و چینیها در حال اجرا هست را بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای ترامپ ایرانیها هیچ دلیلی برای مذاکره و توافق ندارند. اینها بهترین موقعیت تاریخی را کسب کرده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.اینها خوب می دانند که با مذاکره اوضاع شفاف خواهد شد و چنین فرصت تاریخی را برای غارت و چاپیدن مملکت با نام شما از دست خواهند داد. پس اصرار بر مذاکره نکنید که دشمن از داخل در حال نابود کردن مملکت است.
شما با خروج از برجام بهترین فرصت تاریخی را برای غارت مهیا کردید و بیچاره مردم که در یک بازی در سر باخت در این مملکت گیر افتاده اند و هیچ راهی برای گریز ندارند.
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
باید مذاکره کرد . چرا برخی در داخل دنبال تشنج و جنگ طلبی هستند وقتی با تعامل با دنیا میشه راحت زندگی کرد پس چرا باید با همه بجنگیم . امارات بیایان بی اب و علف بود ببینید به کجا رسیده که جلوتر از حال شده . اون وقت ما نشستیم در خیالات خودمان مثلا جلوی ظلم و چپاول دنیا را بگیریم . در حالی که خدمان از درون داغون می شیم
کاربر محترم . با تشکر سعی کنید عمق برخی مطالب را بیشتر درک کرده و از سطحی نگری خصوصا در ابعاد جهانی اجتناب کرده و با کارشناسان فن هم صحبتی داشته باشید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
قشنگ معلومه ساده یی وجلوتر از نک بینی را هم نمی بینی ...وسن کمی هم داری وجهار تا برج دبی را پیشرفت می دانی .اگه گاو شیرده بشیم بله ماهم پوست ظاهری پیشرفت را تنمون می کنند.. .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
همون بعضی ها دارن با داعش دست پروده همین امریکای جنایتکار مبارزه می کنند وبرای من و شما امنیت میارن. ای نمک نشناس های پرو. شمارو میبینه ومیره پشت تریبون این حرف هارو میزنه. لابد میخواین مثل ال صعود صهیون بشین گاوشیرده این شیطان اکبر!؟
Iran, Islamic Republic of
از هشدار سردار سلیمانی مثل سگ ترسیده
مردیکه الدنگ برو گمشو
مسئولین ما بخصوص روحانی و دولتمرداش حالا خیلی خوشحالن
....
Iran, Islamic Republic of
بازم سگ میگن با وفا است. این آشغال آمریکایی مو هویجی برای استخوان برجام حتی یک دمی هم تکان نداد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ترامپ گفت ملاقات بدون پیش شرط میکنم نه مذاکره.یعنی بدون هیچ شرطی حاظرم باهاتون ملاقات کنم.متاسفانه ما معنی حرفاروهم دیرمتوجه میشیم.
سروش
Iran, Islamic Republic of
جناب ترامپ هوش و دارایت فوق تصور اقای حجتی کرمانی را دیده اند که این طور پی به اشتباه خود برده اند وگرنه کار از دست قاسم سلیمانی ها برنمی آید، همه ملت به تدبیر و کاردانی و ذکاوت و علم و دانایی و تیزهوشی و کاربلدی و .... جناب حجتی کرمانی نیازمند و مدیون هستیم. کاش همه دشمنان ما توانایی های فکری آقای حجتی کرمانی را می داشتند کاش.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بابا شما چقد بیفکرید.ترامپ گفته برای ملاقات هیچ پیش شرطی ندارم نه برای مذاکره