جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۵

خانه ۱۰۰ میلیون دلاری اشرف پهلوی

سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 627451
خانه ۱۰۰ میلیون دلاری اشرف پهلوی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکر که به برکت انقلاب دست این خاندان از بیت المال کوتاه شد .
كمتر دروغ بگوييم
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با خلاف هاي اشرف پهلوي بحثي نيست. اما او اين ملك را 100 ميليون دلار نخريده است. اين ساختمان در سال 1934 ساخته شده و اشرف پهلوي در ميانه دهه 1970 آن را خريده است و مالكين فعلي روي آن 49 ميليون دلار قيمت گذاشته اند كه 54% بيش از قيمت بازار است. دو مقاله مختلف در مورد اين خانه را مطالعه كردم، يكي به رقم 28 و ديگري به رقم 28.5 ميليون دلار اشاره كرده بود به عنوان قيمت واقعي اين خانه. به هر حال، بايد توجه كرد كه اين خانه، هم اكنون، ارزش تاريخي پيدا كرده در صورتيكه در زمان خريد آن در دهه 1970 فاقد چنين ارزشي بوده است و مالكين فعلي خانه، آن را در سال 2002 به قيمت 6.3 ميليون دلار خريده اند و لذا مي توان تصور كرد كه قيمت آن در سال 1975 شايد حدود يك ميليون دلار بوده است! نه 100 ميليون دلار. البته دزدي، دزدي است اما اين رقم را هرگز با اختلاسهاي چندين و چند هزار ميلياردي فعلي مقايسه نفرماييد.
Iran, Islamic Republic of
همه ی کسانی که به خارج رفته اند می دانند که چقدرهزینه ی زندگی ومالیات ویافتن جای پای گذران زندگی...بالاست حالا ببین یک خانواده چقدر برده بودندکه سالها درسایه ی آن دوام بیاورند...کما اینکه سالها بعدخاوری واختلاسگران هم از این قافله عقب نماندند...منتظر محاکمه ی مفسدان همه رقم ...به روز وآنلاین!...
Canada
...