جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

انتقاد رشید پور از قطعی مکرر برق در کشور

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 627063
رشیدپور: مدام به مردم می‌گوییم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند اما چرا کسی نمی‌گوید در زیر ساخت‌های برق کشور به موقع و درست سرمایه‌گذاری نکردیم؟ ‌
انتقاد رشید پور از قطعی مکرر برق در کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای رشید پور انتقاد نکن. این همون روحانی است که شما مجری برنامه های تبلیغاتی اش بودی و می گفتید صد روزه مشکلات را حل خواهد کرد.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
آقای رشید پور!! اون موقع که برای رای آوردن روحانی بالا و پایین می پریدی! باید یاد امروز می افتادید!! در دولت احمدی نژاد که به قول شما بی هوش های سیاسی و جو زده و عقب افتاده سیاسی؛ احمدی نژاد خیانت کرده، قطعی برق نداشتنم!! قطعی آب نداریم!! آب شور توی لوله ها نداشتیم!! برای هر چیزی ملت به جان هم نمی افتادند!!!
آقای رشید پور از مردم به خاطر ندانم کاریتون رسماً عذر خواهی کنید!!
Spain
...
حسن
آقای رشید پور مثل قولی که از روحانی گرفتید برای گرانتر نشدن قیمت دلار ، الان هم یه قول از روحانی رییس جمهور محبوبتان بگیرید که دیگه برق ها قطع نشه .
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بلندگوی رشیدپور شده؟!!
تعداد نقل قول از رشید پور داره بیشتر از رهبر انقلاب میشه
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف خودت وبرروح پدرشهیدت رشیدپور چون دیروز دیدم دربرنامه حالا خورشید ازرییس خودش چطوربی محابا سوال میکرد والبته اونهم جواب میداد