جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۳

حضور نیروهای ساواک و منافقین در بین مدیران

پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 626492
آیا هنوز نیروهای ساواک و مجاهدین خلقی که شناسایی نشده اند، در مدیریت های کشور حضور دارند؟ آیا برخی اقداماتی که منجر به نارضایتی مردم و ایجاد هزینه برای نظام می شود توسط آنها صورت می گیرد؟ کارشناس وزارت اطلاعات از این نیروها می گوید.
حضور نیروهای ساواک و منافقین در بین مدیران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موضوعات مطرح شده فراتراز چندجمله بالاست .سبقه تاریخی که دارند تاکنون وجاهتی در افکار عموم ندارند حتی از هر فردگذری هم بپرسید با دستشان ترا بکناری میبرند و به نشانه نفرت از آنان سررا براست و چپ میچرخانند.
عباس گودرزی
سلام وقتی سخن از آسیب ، اختلاس و رانت و... می شود دیگر نمی توان گفت که یک فرد مومن انقلابی این کار را انجام داده بلکه سخن از منافق و خائن و نفوذی است که خود را به انقلاب چسبانده و کسانی هم که از آنها حمایت می کنند یا شریک او هستند یا او مهره آنهاست لذا این یک معادله ساده است و نیاز به کاشناس هم ندارد . بله ، منافق و خائن و نفوذی کم نداریم هشیاری ملت نیاز است .
Iran, Islamic Republic of
ضروری است نخبگان متعهد و انقلابی همچنین مراجع ذیصلاح متعهد و انقلابی پروژه ناراضی کردن مردم توسط مسئولین نفوذی را رصد و نظارت کنند و جلوی آنها را گرفته تا مردم بیش از این آسیب نبینند . پروژه فطع مکرر برق برای نارضی کردن مردم و واحد های صنفی و تولیدی نیست ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بله نخبگان متعهد به جای توجه به حرف سخیف فلان کس باید به مسائل مهم ترمثل وحدت وشناسایی مزدور وفاسدان سیاسی اقتصادی باسند ومدرک باشند
کیان
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ساواک!
اگر فردی در سی سالگی وارد ساواک شده باشد و ده سال هم سابقه کار داشته باشد بعد چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی الان بالای هشتاد سال سن دارد، و خیلی هاشون فوت کردند یا مریضند و یا دوران کهولت سن را میگذرانند، جهان اینقدر سوتی نده.
Germany
ساواکی ها و منافقین دوران قبل از انقلاب ، الانه بالای ۶۰ - ۷۰ سال عمر دارن و حال راه رفتن ندارن چه رسد به ماجراجوئی ! وانگهی ، همان ساواکی ها و منافقین از کره مریخ نیامداند بلکه مثل ما ایرانی بودن ، با این تفاوت که زمینه و موقعیت خیانت پیداکرده و به کشور خود خیانت کردن .. کارشناسان وزارت اطلاعات باید دنبال « خائنین تازه به دوران رسیده» باشند ، و زمینه ها و موقعیت های خیانت را ریشه کن کنند
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
خائنين تازه به دوران رسيده خودشان را انقلابي جازده اند ونيروهاي انقلابي را فتنه گر معرفي ميكنند تا امير تتلو ها را انقلابي نشان دهند و خانواده شهيداني مانند همت،باكري،بهشتي ووو ررا فتنه گر معرفي ميكنند و متاسفانه توانسته اند در خيلي جاها نفوذ كنند و خودشان را عين نظام و اسلام معرفي ميكنند .
به محمد
Iran, Islamic Republic of
چه عجب جهان نظرت و منتشر کرد حرف حقی رو زدی که بعضی حتی تحمل شنیدنشم ندارن
محمدآقای عزیز
Iran, Islamic Republic of
وسط دعوا نرخ تعیین نکن برادرجان
بله خائنین به انقلاب خودشان را انقلابی جا می زنند و نیروهای انقلابی را فتنه گر معرفی می کنند .
اما درباره خانواده شهیدان بزرگوار همت، باکری و بهشتی و ...
در سال 88 واقعا فتنه ای طراحی و اجرا شد، بدون کمترین دلیل و سند و مدرک کشور را بعد از انتخابات مردمی به آشوب کشاندند؛ بدون کمترین دلیل و سند و مدرک!
و متاسفانه این خانواده های محترم هم در این ماجرا با فتنه گران همزبانی کامل داشتند؛ بدی اصلی قضیه آن بود که این عزیزان نه به عنوان افرادی فعال در عرصه سیاسی و صاحب نظر و ایده ، بلکه صرفا به عنوان بازمانده شهیدان عزیز و بزرگوار وارد این عرصه شدند؛ در حالی که خانواده های شهدای عزیز دیگری نگاهشان به ماجرا دقیقا "فتنه گری" بود .
Iran, Islamic Republic of
خانواده شهیدان مزبور نه، برخی از اعضای خانواده! چرا همه را بدنام می کنید. اگه یک عضو از اعضای خانواده اینها با فتنه گرا همراهی کرده، نباید همه آنان را متهم کرد. انحراف بیوت در تاریخ اسلام، مکرر اتفاق افتاده...
حزب اللهي
Iran, Islamic Republic of
...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا این حرفادرسته ودرسطوح بعدازپایتخت به وفور درپست های مدیریتی نفوذکردند همین الان دریکی ازشرکت های دولتی که طرف درسال 58بجرم فعالیت بامنافقین مدت زیادی بازداشت بوده بسمت مدیریت بزرگ ترین کارخانه دراون شرکت منصوب وعلنا باتمام کشورمخالفت داره وموضوع سوابق خودش روکتمان هم نمیکنه واینه درد کشور که اینها جسارت پیدامیکنن که امثال حسین یکتارو بکوبن