پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

منظور رهبری از وضعیت کودکان در آمریکا

شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 621753
رهبر انقلاب در دیدار روز چهارشنبه با نمایندگان مجلس به مسئله‌ی جدا کردن چند هزار بچه از مادرهایشان در آمریکا اشاره کردند.
منظور رهبری از وضعیت کودکان در آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کمی هم به وضع کودکان ایران توجه کنید چند بچه پارسال مورد تجاوز قرار گرفتند بنیتا که بخاطر دزدیده شدن ماشین پدرش کشته شد کودکان مناطقی از کرمان نان و یونجه میخورن شما اول کشور خودت و ببین بعد در مورد آمریکا نظر بده
Iran, Islamic Republic of
با خودت چند چندی
اصلا متوجه موضوع صحبت حضرت آقا شدی؟
...
غریبه
Spain
شما اگر توجه کرده بودید می دیدید رهبر در همان سخنرانی، در این باره هم صحبت کرده بودند که مسئولین قوانینی وضع کنند برای بهبود وضعیت معیشت و نظام خانواده.به علاوه چندین سال است که خطاب به مسئولین و مردم در سخنرانی ها و تعیین نام سال ها تذکر مید هند راه خروج کشور از بحران حمایت از تولید با کیفیت داخلی است.
در ضمن شما باید چنین مطالباتی را از دولت و ملت داشته باشید نه رهبری. تا زمانی که مردم ما به جای انتخاب فردی دلسوز و کارآمد، برای آزاد شدن حجاب و لغو نشدن کنسرت رای خود را تکرار می کنند و با این تفکر که مرغ همسایه غاز است به دنبال برند خارجی اند و مسئولین به جای اتکا به توان و ظرفیت داخلی دل به برجام نافرجام برای بهبود شرایط می بندند، وضعیت بهتر از این نخواهد بود. از ماست که بر ماست...