پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۴

دکتر سلام ۱۶۶/ اتفاقات خنده دار جام جهانی

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 620809
دکتر سلام ۱۶۶/ اتفاقات خنده دار جام جهانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سروش
Iran, Islamic Republic of
دورد بر این ذوق، قبلا ها کلیپ های تاریخی از انقلاب یا سخنرانی شهیدان رو یا بزرگان دین رو هم می ذاشتین مدتیه خبری ازش نیست.
سروش
Iran, Islamic Republic of
این خانم نماینده طرفدار حقوق زنان برای زنان سرپرست خانواده چیه کار کرده؟ برای زنان مطلقه برای این که مورد سود جویی مردان شهوتی قرار نگیرند چه طرح و برنامه ای دارد؟ واقعا تا حالا یک جمله در حمایت از زنان بدون شغل و مهارت حرفی زده زنی که می خواد بره ورزشگاه فوتبال ببینده احتیاجی به حمایت امثال این خانم ندارند. انی خانم نماینده مجلس است که به اونا احتیاج داره؟
Iran, Islamic Republic of
صدای دانشجویان ملت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
كليپ قشنگي بود. البته خانم سلحشوري اعلام كرده بود كه با هزينه شخصي خواهد رفت (كه در اين كليپ، عمداً يا سهواً به آن اشاره نشد) همچنين بعد اعلام كرد از رفتن به اين سفر صرفنظر كرده و برنامه سفر كنسل شده است (كه باز هم در اين كليپ اشاره اي به آن نشد) ضمناً خانم سلحشوري اين حُسن رو داره كه خيلي راحت به اشتباهش اعتراف مي كنه كه تو اين اوضاع و احوال، تا حدودي غنيمته.