پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۱
۲۶

افشاگری حسن عباسی ازپشت پرده جام جهانی روسیه

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 620161
سخنرانی روشنگرانه استاد حسن عباسی پیرامون جنایت های رژیم های ظالم جهان در زمان برگزاری جام های جهانی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاملا حقیقت است ولی متاسفانه حقیقت هم تلخ است
كمتر دروغ بگوييم - بخش اول
Iran, Islamic Republic of
در اين كليپ چند ادعا مطرح شده است كه صحت آنها را به ترتيب تاريخ بررسي خواهيم كرد:
1- جام جهاني 2006 - يورش اسرائيل به لبنان و آغاز جنگ 33 روزه
اولاً جام جهاني 2006، 19 خرداد آغاز و 18 تير پايان يافت و حمله اسرائيل به لبنان چهار روز بعد از آن (22 تيرماه) آغاز شد!
ثانياً حزب الله آغازگر جنگ بود نه اسرائيل! پس از رد درخواست‌های پیاپی حزب‌الله لبنان از سوی تل‌آویو مبنی بر آزادی زندانیان لبنانی دربند در اسرائیل، در 21 تيرماه 1385 نیروهای حزب‌الله لبنان در مرز لبنان و اسرائیل با وارد شدن به خاک اسرائیل به گروهی از نیروهای زمینی ارتش اسرائیل حمله کردند و سه سرباز اسرائیلی را کشتند و دو سرباز اسرائیلی را اسیر گرفته و به خاک لبنان انتقال دادند. حزب‌الله این عملیات را «وعده صادق» ناميد. سپس ارتش اسرائیل بلافاصله برای نجات جان دو سرباز اسیر گرفته شده، اقدام کرد که در نهایت پنج سرباز دیگر اسرائیلی کشته، پنج سرباز دیگر مجروح و پنج شهروند غیرنظامی نیز مجروح شدند. حزب‌الله لبنان نام عمليات دوم را «پاسخ عادلانه» گذاشت و سیدحسن نصرالله برای بازپس دادن دو سرباز اسیر اسرائیلی پیش‌شرط آزادی چهار عضو حزب‌الله لبنان را از زندان‌های اسرائیل خواستار شد. این افراد عبارت بودند از: سمیر قنطار، نسیم نصیر، یحیی سخاف و علی فراتن. فرداي آنروز، فرودگاه رفيق حريري لبنان بشدت توسط رژيم اشغالگر قدس بمباران شد و اين آغاز جنگ 33 روزه بود. پس اولاً تاريخ ذكر شده دروغ است و ماجرا بعد از جام جهاني بوده است. ثانياً اين جنگ با عمليات «وعده صادق» حزب الله آغاز شد نه بمباران فرودگاه رفيق حريري لبنان.
(ادامه در بخش دوم)
آقای نتانیاهو چقدر خوب فارسی می نویسید!
راست میگویی کمتر دروغ بگو : اولا حزب الله آغازگر جنگ نبوده و نیست اینو از آقا سید الشهدا فهمیده ثانیا برای دفاع از حیثیت خودش دفاع کرده مثل جنگ ایران
كمتر دروغ بگوييم - بخش دوم
Iran, Islamic Republic of
ادعاي دوم: جام جهاني 2010 - محاصره غزه توسط اسرائيل و كشتار مردم
توضيح: اين خبر نيز دروغ است. جام جهاني 2010 ، 21 خرداد 1389 آغاز و 20 تيرماه پايان يافت. در صورتيكه محاصره غزه ماه مارس 2007 (اسفندماه 1385) آغاز شد و روز به روز تشديد شد. در ارديبهشت ماه 1389 (قبل از جام جهاني) نيز ناوگان آزادي براي شكستن محاصره غزه عازم آنجا شد اما با حمله متجاوزين اسرائيلي با 9 شهيد و تعدادي مجروح در انجام عمليات ناكام ماند. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی 11 ارديبهشت (9 روز قبل از جام جهاني) در پیامی، حمله جنایتکارانه و قساوت آمیز رژیم صهیونیستی به کاروان دریایی امدادی و بشردوستانه را ، حمله به افکار عمومی و وجدانهای بشری از سراسر جهان خواندند و تأکید کردند : امروز فلسطین دیگر نه مسأله عربی و حتی نه فقط اسلامی ، بلکه مسأله حقوق بشری جهان معاصر است و حامیان این رژیم سفاک و گستاخ به ویژه آمریکا ، انگلیس و فرانسه جدا باید پاسخگو باشند.
(ادامه در بخش سوم)
كمتر دروغ بگوييم - بخش پاياني
Iran, Islamic Republic of
بخش پاياني افشاي دروغهاي اين كليپ به جام جهاني 2014 باز مي گردد. ادعا شده كه حمله به موصل توسط نيروهاي عزت ابراهيم در خلال جام جهاني انجام شده و نيز جنگ 51 روزه غزه در خلال جام جهاني آغاز شده است. حمله به موصل مشخصاً قبل از جام جهاني انجام شده و اما در مورد جنگ 51 روزه توضيحاتي لازم است:
جام جهاني 2014، از 22 خرداد شروع و 22 تير پايان يافت و جنگ 51 روزه از 17 تير 1393 آغاز و 5 شهريور پايان يافت و اينبار از نظر تاريخي، بين اين دو حادثه، فقط چند روز مشترك وجود دارد. اما نكته مهم اين است كه داستان از 22 خرداد با موضوع آدم‌ربایی و قتل سه نوجوان اسرائیلی در کرانهٔ باختری، آغاز شد. اسرائیل حماس را مسئول این کار قلمداد کرده و حماس این ادعا را رد کرد و البته هیچ مدرکی که ادعای مسئولان اسرائیلی را تأیید نماید ارائه نشد. مسئولان ارشد حماس هرگونه «پیش آگاهی» از انجام این کار را رد کردند. (در نهایت، بعد از دو ماه از کشته شدن این نوجوانان، یکی از فرماندهان گروه حماس اعلام کرد که شاخه نظامی این گروه اسلام‌گرای فلسطینی مسئول این واقعه بوده‌است) یک شهرک‌نشین صهیونیست به نام «یوسف حاییم بن داوید» (29 ساله) در تاریخ 11 تیرماه به همراه دو شهرک‌نشین دیگر «محمد ابوخضیر» نوجوان 16 ساله فلسطینی را به بهانه انتقام ربایش سه اسرائیلی یاد شده ربودند و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در نهایت با ریختن بنزین بر این نوجوان فلسطینی او را زنده زنده آتش زدند، این اقدامات در کنار اتفاقات دیگر جرقه‌های جنگ سوم غزه را زد. صبح روز 29 خرداد، ۹ شبه نظامي حماس از طریقِ حفر تونل وارد اسرائیل شدند. آن‌ها توسط اسرائيليها شناسایی شده و در طی درگیری، یک شبه نظامي حماس شهيد و دو ارتشی اسرائيل به هلاكت رسيدند. سپس شبه نظاميان به تونل بازگشتند و ... نهايتاً کابینه امنیتی رژیم صهيونيستي پس از جلسه سه ساعته تصمیم گرفت تجاوز به نوار غزه را از سه‌شنبه 17تیر (6 روز قبل از خاتمه جام جهاني) آغاز کند و به اين ترتيب، جنگ سوم علیه غزه آغاز شد. رژیم اسرائیل حمله خود را تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد و گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» پاسخ دادند. این تجاوز 51 روزه نزدیک به 2260 شهید و نزدیک به 11 هزار مجروح بر جای گذاشت.
البته در كليپ فوق، دروغهاي ريز و درشت ديگري هم گفته شد كه فعلاً از آن مي گذريم.
Iran, Islamic Republic of
چه عجب جهان نظر شما رو منتشر کرد
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان بیصدا ۷ تا کشور به یمن حمله کردن ربطی ب جام جهانی نداره ک حتی صدا و سیمای خودمونم خبری از اونجا نمیده. شما اینهمه تحلیلگری خوبی دارین بهتره دکتری اقای عباسی رو ازش بگیرین برای خودتون.
Iran, Islamic Republic of
به یمن نه ۷ تا کشور که تقریبا همه دنیا بجز چند کشور حمله کردند اونم نه الان از سال ۹۴
Iran, Islamic Republic of
اصولا خود ورزش حرفه ای به این صورت و برگزاری آن به این شیوه برای استحمار و غفلت و بهره برداری اقتصادی از مردم توسط صهیونیست ها و نظام سلطه طراحی شده است. یک گرایش طبیعی به ورزش هست اینها آن را در خدمت خود گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان کور کشور خود و بینای دیگر کشورها است
Iran, Islamic Republic of
دیگه با این حرف ها کسی بیدار نمیشه
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه یه ذره شعور و بصیرت سیاسی و آگاهی و اشراف نسبت به برنامه های استعمارگران و دشمنان انسانیت در اکثر مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد تا با انعکاس اینگونه سخنان آگاهی بخش و افشاگرانه در شبکه های پر بیننده و شنونده خود ، قدم مثبتی در جهت دهی صحیح و سازنده به افکار و اذهان عمومی ملت ایران بخصوص نسل جوان بدهند. تا تلویزیون را روشن میکنیم ، شبکه های خبری مشغول انعکاس سخنان تکراری و خسته کننده و بی فایده رؤسای سه قوه اند، شبکه های سرگرمی هم یا فیلمها و سریالهای تکراری و زیرخاکی نمایش میدهند، یا در حال پخش مسابقه مسخره و مضحک تلفنی یا حضوری اند!!!
Canada
نكشيمون افشاگر!
هاشم
United States
استاد ؟!!
باز هم بين رفقا القاب و عناوين خيرات كردى جهان ؟! خودش كم نوشابه براى خودش وا ميكنه ؟! ٢٢ رشته ورزشى!! به خدا عمر ج…ى هم كفاف نميده !
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل و آمریکای کودک کش
Iran, Islamic Republic of
الِکی میگه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
این آقای عباسی (خدا همه مون وهدایت فرماید) همش در پشت پرده هاست وافشاگری میکند.نمیدونم بنده خدا نونش از اونجاست یا . . .
بابا تو همان که بتوانی مسایل ساده و جلو چشم را همانی که هست ببینی و بفهمی , تازه میشی عین مردم عادی که هیچ کشفیاتی غلط یا به فرض محال درست نیاز ندارند.
بابا امثالهم با این همه ژست فهم ؛ حتی در حد یک کودک 10 ساله سیاست بلد نیستین فقط به فکر جابازکردن به خودتان و به فکر نان سفره خودتون هستید.پس لطفا ازجیب مردم به جیب مردم " برای خودتون" زرنگ بازی نکنید.
اگر بلدید خارج از جناحبازی حرف بزنید وگرنه حقانیت را همچنان کتمان خواهید کرد.
عاشق دروغ ولجبازی
Iran, Islamic Republic of
چقدر حرفهات شبیه بنده ...
بنده خدا
Spain
شما هم وقتی با تنگ نظری و نگاه سیاسی خاص افراد را بسنجید بیش از این انتظار نمی رود . همیشه حرفی را می زنید که خود اصلا به آن عمل نمی کنید . دم از آزادی میزنید و خود مستبدترینید...
گلی
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا بود
ولی جهان نیوز تیتر مناسبی برای این مطلب انتخاب نکرد

دقت کم است تیتر در ذهن تاثیر گذار است دوستان
جمشید شاه قاسی
شیوه تحلیل بیغرض و علمی نگارنده"کمتر دروغ بگوییم"که بدور از احساسات و با ارائه باصطلاح فاکت های تاریخدار! بخوبی از خجالت راست و دروغهای درهم و برهم و تشویش انگیز دکتر یکشبه ها! در آمده جای تقدیر و تحسین دارد و ایکاش برای خوانندگان این تارنما تدریجا" تبدیل به یک الگو شود.سیاست یک حرفه عملیست و کوچکترین قرابتی با خیال پروری و احساسات ندارد.
United States
شما مدرکشو دادید که فهمیدی یکشبه گرفته , درباره حرفهای آقای عباسی ( دکتر) فهم لازمه که الحمدلله موجود نیست ونشسته حساب کتاب کرده که مچش رو بگیره ,بجای اینکه از حرفهای حق دفاع کنیم شروع میکنیم به تخریب گویندش ونگاه نمیکنیم چی گفته و منظورش چیه فقط بخاطر اینکه هم حذب ما نیست , ازاون بدتر آدمایین که از اینجور آدما دفاع میکنن ا,نم با زبان تیز وبرندشون که زخم زبون بزنن به تنهاترین آدمایی که تریبون دستشون هست ودلسوز انسانیت هستند نه دلسوز نژاد برتر و ژن برتر هر کس مرف حقزد خدا حفظش کنه هر کس غیر حق بود خدا هدایتش کند
منیف
Iran, Islamic Republic of
در مورد پاسخ های جناب "کمتر دروغ بگوییم" باید گفت: جناب! رژیم صهیونیستی و آمریکا که فقط در بازه زمانی برگزاری فوتبال جنایت نمی کنند، از این فرصت برای حملات شدیدتر و حساستر استفاده می کنند. متأسفانه وقتی قرار است جام جهانی برگزار شود، رسانه ها از پیش به استقبال می روند و وقتی هم تمام می شود تا مدتها بازپخش بازیها و جلسات تحلیلی دارند که در این ایام بزرگترین جنابات صورت می گیرد.
بله جنگ یمن از سال 94 شروع شده، اما در الان در سکوت رسانه ای و غفلت رسانه ها حملات شدیدتر شده است.
البته اصراری بر پذیرش گفته ها نداریم، چون کسی که حق طلب باشد، بدنبال حقیقت می رود و کسی که نباشد، همچنان سوزنش بر بهانه هایی مثل مدرک و ... باقی می ماند.