پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

واکنش سیف به سکه ۲.۵ میلیونی

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 619483
واکنش سیف به سکه ۲.۵ میلیونی: کمبود عرضه نداریم؛ افزایش قیمت بیشتر ناشی از عامل روانی است7 میلیون سکه پیش فروش شده که به سرعت به بازار می آید.
واکنش سیف به سکه ۲.۵ میلیونی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
امکان مهار این بحران وجود دارد البته با همکاری نه با جار و جنجال. نیاز به یک دستور سریح و سریع است مبنی بر شروع مجدد حراج سکه و باز گرداندن مابه التفاوت مبلغ فروش با محاسبه نرخ سکه و دلار 4200 تومانی که تقریبا نرخ سکه می شود یک میلیون و سیصدهزار تومان. یعنی در حراج هر سکه به بالاترین قیمت فروخته می شود ولی فقط یک میلیون و سیصدهزار تومان آن به حساب خزانه واریز خواهد شد مابقی باید بلوکه شود. نه اینکه سکه را به ثمن بخس بفروشیم و بعد هم منتظر بمانیم تا این سکه ها بشود وسیله مبادلات قاچاق کالا!!
اگر این کار شروع شد و ادامه پیدا کرد بنده اماده ام تا راه کار دوم را بیان کنم در غیر اینصورت این آقایان معلوم است که هدفشان خلع سلاح کشور است نه حل مشکلات.
چندین ماه قبل اخطار کردم و گوش بدهکاری نبود!
چندین سال قبل اخطار کردم و گوش بدهکاری نبود و تنها از حضرات یا توهین شنیدیم یا تحقیر حالا باید چوب این ندانم کاری را بخورند . ملتی که برای تحقق آرزوهایش به شیطان متمسک می شود باید منتظر عذاب باشد.
Iran, Islamic Republic of
عجب
Iran, Islamic Republic of
2630
دلار 7300