جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۲۰

فتنه ۹۷ کلید خورد

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 619174
فتنه ۹۷ کلید خورد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر غفلت جای کار برای مردم را بگیرید با صدای لگدهای مردم بیدار می شوید تا دیر نشده به خودتون بیاید و به جای دزدی و اختلاس و چپاول به داد مردم برسید
Iran, Islamic Republic of
دست از سانسور صدای مزدم بردارید. یه کاری کردین نتنیاهو برای محیط زیست ایران دلسوزی میکنه. چرا انقدر تلخ و بد مزاجین؟ چه مسلمونی هستین شما؟
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب، جعلی و کودک کش اسرائیل نه تنها دل ندارد، بلکه اساساً آدم نیست که حرفی از او در این مواقع بزنی!
مگر اوج جنایتکار جنگی بود و شیطان مجسم.
غریبه
Spain
نتانیاهو به جای دلسوزی ها و دوستی های خاله خرسه برای مردم ایران بهتر است کمی دلش برای مردم و بی گناه و زن و کودکان فلسطینی بسوزد که هر روز بخاطر جنگ افروزی ها و وحشی گری های این آقا و دولتش در خون خودشان می غلتند یا آواره بیابان ها می شوند...و بجای کمک به ایران در آب رسانی بهتر است چاه های آبی که از فلسطینیان سرقت کرده را به این مردم برگرداند...
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده لوح فکر می کنید.
Iran, Islamic Republic of
چه زمانی در ۴۰ سال گذشته بوده که علیه انقلاب فتنه گری نشده؟ شعار دهه ۶۰ : توطئه چپ و راست کوبنده اش روح الله است حالا هم روح الله، رهبری معظم است حتی اگر مردم و مسئولین دنیای شان را میخواهند باید همراه رهبر باشند؛ کاری به آخرت نداریم
Iran, Islamic Republic of
اینها را به کسانی بگو که به این دولت تدبیر!!!و امید!!!!رای دادند.
Iran, Islamic Republic of
مواطب باشید مثل سال ۹۶ سال ۹۷ هم جنابان از مشهد به امید ضربه زدن به روحانی آتشی رو روشن نکنن که کل کشور و بگیره
Iran, Islamic Republic of
توهم زدی
Canada
روحانی برای اینکه جلوی ضربه و آتش مخالفین را بگیره فقط یک راه داره و اون اینه که همین الآن بودجه پنج سال گذشته را به خزانه برگردونه تا صرف مسکن مهر و جاده سازی و ساخت سد و نیروگاه و پالایشگاه و پتروشیمی و سیمان و همچنین صرف تحقیقات و فناوری و صنایع هوا فضا و توسعه صنایع موشکی و ... بشه.
خوشبختانه این تجربه گرانبها بدون پرداخت کمترین هزینه ای در ایران وجود داره و آنهم در دستان توانمند فرزند ملت یعنی دکتر احمدی نژاده.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم بهتر باشد مواظب باشیم اعمال اصلاح طلب ها باروت خشم مردم را به آتش نکشد. چون اول خودشان میسوزند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تذکر به مردم دادید و میدید که فتنه بزرگ نارضایتی اقتصادی در راه هست آی مردم هوشیار باشید . اگر دلنگران نظام هستید چرا گوش مسئولینی که گرانی و نارضایتی دست اونهاست رو نمیکشید . همیشه کارهاتون برعکسه
Iran, Islamic Republic of
آقا مصطفی هرچی خواستیم گوش مسئولین رو بکشیم به ما گفتن بی سواد و بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
یکی از علتهای فتنه جدید نارضایتی مردم از آقازاده های مسولین مملکتی می باشد . چرا فرزندان مسولین با رانت و پارتی بازی اموال مملکت را چپاول می کنند . این مهم عامل اعتراض مردم است .
Iran, Islamic Republic of
فتنه بعدي از احتكار مسكن در منطقه پنج تهران و احتكار خودرو است مراقب باشيد
Iran, Islamic Republic of
احتکار برای وقتیه که پول حقیقی دستت باشه. یعنی پول مبتنی بر طلا یا هر چیزی که وجود خارجی داره. ریال ما از تو هوا و پشت کیبورد و توسط بانک ها خلق میشه. فرض کنید بانک الف یه ملک 100 میلیاردی رو میخواد بخره. برای مالک یه حساب باز میکنه و میره پشت کیبرد میزنه 100 میلیارد تو حساب طرف. مالک از حسابش تو بانک الف چک میکشه و چک رو میبره پیش بانک ب. بانک ب چک بانک الف رو نگاه میکنه میگه چک بچه هاست! به حساب مالک تو بانک ب 100 میلیارد واریز میکنه و 100 میلیارد به بدهکاری بانک الف به خودش مینویسه. بانک ها در نهایت به مرور زمان با هم حساب بی حساب میشن یعنی به مرور که چک های هم رو پاس میکنن و اصلا تو سیستم فاسد حساب بی حساب شدن هم لازم نیست. الان چی شد؟ بانک الف 100 ميليارد از تو هوا خلق کرد و باهاش ملک خرید! به همین راحتی. اون وقت مردم دنیا باید برای پول کار کنن ولی اینا پول رو خلق میکنن.. به خاطر همین همه چی و همه جا دستشونه. داستان بانک های خصوصی خارج از دولت هنر بچه های grand lodge تو صد سال پیشه. خود federal reserve هم از تو هوا پول خلق میکنه. اون تازه سود هم از مردم آمریکا میگیره. البته کسی هم نمیدونه FED بانک خصوصیه!!!! و برای دولت آمریکا نیست. آنچنان اینا دنیا رو قبضه کردن که اکثرا تو انکار ناشی از بزرگ بودن Conspiracy میوفتن و میگن مگه میشه؟ بعله شده و تا طهور فرزند رسول الله صلی الله علیه و آله ادامه خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
جون من اصلا فهمیدی چی گفتم که منفی دادی؟ اگه IQ نرمال هم داشته باشی سکته رو میزنی. البته خودشون گفتن که کاری کردیم که از هر 1 میلیون نفر یه نفر میفهمه چی شد. منم از جایی اینو یادگرفتم. اما شما و فرزندات و تمام نسلتون بزای پول کار کنین و شک نکنید که اینا همش توهمه و اونا و نسلشون با قدرت پول رو خلق میکنن و به یاد شما خرج میکنن. بالاخره اینا باهوش تر بودن و کاری کردن کارستون. اخلاقیات هم ندارن. شما هم که نه دانش دینت رو مطالعه میکنی که با دو تا شبهه ی زپرتی کافر نشی نه سیستم دنیا رو مطالعه میکنی که بدونی حق کجاست و پشتش بایستی. همین رو میخوان.
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان لیست های بی بی سی پسند را تایید نکند راهشون بسته میشه که شیک قانون بگذارند....قحطالرجال نیست بعضی روسوا باید عوض شوند یه تیم مخلص تازه نفس انقلابی بیاد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اوه اوه
مواظب فتنه هاي 1400-99-98 باشيد
دهه هاي بعد رو هم از قلم نندازين
فقط اين وسط نقش بي عرضگي مسئولين در طي تمام اين سالها در تمام نهادهاي حكومتي در ايجاد نارضايتي مردم و عدم اطمينانشون به مسئولين چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...