پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳

این چه اصولگرایی است؟

چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 614454
سبک زندگی این آقایان کجای اصولگرایی است؟
این چه اصولگرایی است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا می داند این حرف سیاسی است یا حرف حق است! آقایان درد شما درد حق و عدالت است یا درد دنیا و سیاسی کاری! مطمئن باشید اصولگرایی تا وقتی گرفتار سیاسی کاری است کاری از پیش نمی برد!
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند آقای حسنی امام جمعه ارومیه را، ایشان آسیبی که جریان اصولگرایی را تهدید میکند، حماقت میدانستند، انقلاب به پیش میرود، خطوط سیاسی اگر ظرفیت شان کشش نداشته باشد کنار زده میشوند
Iran, Islamic Republic of
تقسیم بندی الان انقلابی و ضد انقلابیست. انقلابی به معنای واقعیش، مرد است. ولایی به معنای واقعیش مرد است و...باقی نامردند. در دفاع مقدس که الان هم سالگرد آزادی خرمشهر است مردان انقلابی و ولایی آن را آزاد کردند و برگرداندند. توی مرصاد ایستادند. همین ها جلوی امریکا ایستادند. همینها غنی سازی 90 درصد را و ماهواره و قدرت موشکی و...را برای کشور درست کردند. همینها داعش را داغون کردند ونگذاشتند به مملکت برسد. همینها سایه جنگ را نگذاشتند به کشور برسد. همین ها الان دارند توی سر پل ذهاب یکماهه به مردم خونه تحویل می دهند و...همینها تابع واقعی رهبری هستند. همینها انقلاب را تا حالا حفظ کرده اند و...مظلومان راست قامت تاریخ.