شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

شکستهای متعدد امریکا از طبس تا دمشق

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 607206
گزارشی از اقدامات ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران از بدو انقلاب اسلامی تا کنون.
شکستهای متعدد امریکا از طبس تا دمشق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
بله همينطوره
امريكا و اذنابش ٤٠ ساله در حال شكست خوردن و ما در حال برنده شدن هستيم.فقط نميدونم با اين همه برنده بودن چرا اوضاع مملكت اين شكليه و مثلا قيمت دلار نزديك به ٩٠٠ برابر اول انقلاب شده!
خدا اين خوشيها واين همه برنده بودن رو از مومنين و مسلمين نگيره.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
علت بدبختی و توی تکرار های اردیبهشتی و تیری ۹۶ و ۷۶ و .. میتونی پیدا کنی هر چند هیچوقت ادم نمیشید همیشه همینطور هستید برای ۱۴۰۰ هم همین هستید خودتون و به خواب زدید وگر نه خوب میدونید حق باکیه
Iran, Islamic Republic of
حق با اونهایی نیست که ره آورد دولت هاشون شد بی بند وباری و آزادی افسار گسیخته و خدشه دار شدن عزت ایران در دنیای غرب... همه این ها وازجمله برجام نافرجام ثمره تفکر بزرگان شماست آقا داریوش نه اونایی که شماها بهشون رای ندادیدهرچن بعض از اونها هم امروز تغییر کردن و ژست ضد انقلاب میگرن!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
دلیلش اینه که خیلی از ما به خودباوری نرسیدیم وپیام انقلاب رو خوب درک نکردیم و وقتی که از بعض مسئولین کشور بدی و ظلم وخیانت و تبعیض و... دیدیم چشم فرو بستیم ونهی از منکر نکردیم وهمیشه سعی کردیم خودمان را بکوبیم وهزارتا بد وبیراه به خودمان بگیم....بااینهمه ضعف باز هم معجزه است که داریم نفس میکشیم