جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۴

ماجرای کشیدن آرم سپاه توسط امام درسال۴۲

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 605751
برادر شهید تهرانی مقدم: با برادرم اوایل انقلاب رفتیم خدمت یکی از بزرگان انقلاب ؛ ایشان از امام خمینی در سال 42 نقل کردند که انموقع روی کاغذ آرمی را کشیده اند که شبیه آرم سپاه پاسداران است و آیه (واعدوا لهم ما استطعتم من قوه) را رویش نوشته بودند و گفتند ؛ کودکانی که در گهواره هستند ، با توسل به این شعار به جایی خواهند رسید که اسرائیل را نابود خواهند کرد!
ماجرای کشیدن آرم سپاه توسط امام درسال۴۲
https://jahannews.com/vdcbssb08rhbgzp.uiur.html
jahannews.com/vdcbssb08rhbgzp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این انقلاب تضمین شده است ولی ما نیستیم و تا رسیدن پرچم به آقا امام زمان(عج) آزمایش خواهیم شد و عده ای پیاده و عده ای هم سوار خواهند شد.
انقلابی
Germany
مطمئن باشید هیچوقت انقلاب تموم نمیشه تا زمان ظهور امام زمان فقط ما ازمایش میشیم و عده ای فتنه گر میشن داریم میبینیم که نسل دهه ۳۰ و ۴۰ کمکم در حال نابودی اسرائیل هستند درود بر رهبر کبیر انقلاب امام خمینی
علی
Iran, Islamic Republic of
امام علی فرمود کسانی بیت المقدس را ازاد خواهند کرد ازدست یهود پس از ان که مسلمانان را از ان بیرون کردند. پرسیدند انان کیستند فرمود لشکریانی از سرزمین فارس که بر پرچم انان کلمه قوه نوشته شده است.
Canada
...