شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۰

بازی‌ دوباره با جان مردم در شرکت هواپیمایی

يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 600511
هواپیمای پرواز ارومیه به علت باد شدید در فرودگاه و عدم هماهنگی با هواشناسی مسافران بیگناه را تا مرز مرگ کشاند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
Iran, Islamic Republic of
اى عوام الناس؛در مورد باد ممكن است هر لحظه باد زياد يا كم شود.امان از وقتى كه عوام بشوند مدعى همه چيز.
Iran, Islamic Republic of
وقتی سازمان هواشناسی در مورد طوفان و باد شدید هشدار می دهد باید جدی گرفته شود و پروازها کنسل شوند.
م ج
Iran, Islamic Republic of
بگذارید کاسبی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
.. باید اصلاحات اساسی در کشور انجام شود و کسانی که چهل سال با ندانم کاری خون این مردم را در شیشه کرده اند پستهای خودرا تحویل متخصصان بدهند
Iran, Islamic Republic of
اگر منظورت از اصلاحات، اصلاح طلبان یا به عبارت بهتر افسادطلبان است، باید بگویم این ها، همان جماعت چهل سال اخیرند که خون مردم را در شیشه کرده اند. پس تناقض است که برای حل مشکلات، کار را بدهیم دست به وجود آورنده مشکل یعنی جماعت اصلاح طلب.
ثانیا چهل سال خون کسی در شیشه نشده. بلکه شما با انقلاب و اسلام مشکل دارید که سال های بعد از انقلاب اسلامی را بد معرفی میکنید. ما انقلاب و اسلام را به خاطر دنیایمان نخواستیم که به خاطر دنیا، رهایش کنیم. بلکه دنیای مادی، شایسته است که برای رضایت خدا، فدا شود. انقلاب اسلامی، دین را در عمل، در حکومت جاری کرد و بزرگترین افتخار این چهل سال، همین به عمل دروردن دستورات دینی بود. مشکلات هم، از طرف گروه ها و افراد ناخالص یا مخالف، ایجاد میشود که باید حل شود.
ثالثا، علت اصلی مشکلات کشور، تفکرات مسؤولین اجرایی است. برای تغییر در این تفکر، اولا باید درست رأی داد، نه سیاسی. ثانیا مردم باید تفکر خود را تغییر دهند. چراکه مسؤولین، از دل مردم بر می آیند. در جامعه ای با فرهنگ ضعیف، قطعا مسؤولین قوی سر کار نمی آیند.
تا زمانیکه امثال شما، به تخریب علیه انقلاب دست بزنید و عملکرد غلط منتخبان خودتان را، پشت نقاب های سیاسی قایم کنید و هر چیزی را به چیز بی ربطی ربط داده و سیاست بازی را بین مردم شاهد باشیم، قطعا نه انتخاب درستی را شاهد خواهیم بود، نه آدم درستی، پا به میدان خواهد گذاشت.
انقلاب اسلامی، به خواست خدا، به برپایی اسلام، ادامه خواهد داد و برای بهبود اوضاع، به حرف فتنه گران امتحان پس داده اعتماد نخواهد کرد.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
شما هم دین مردم را از آنها گرفتید و هم دنیای مردم را هم خشم و کینه را جایگزین مهر و محبت کردید کلامتان از رسولان است ولی عملتان کاملا بر عکس است
Iran, Islamic Republic of
با اجازتون تو خبرها اومده ظاهرا قرارداد خريد 100 آنتونوف با روسيه رو دارن ميبندن... آخه انتونوفهاي قبلي چه تجربه اييي داشتين كه دوباره دارين ميرين بخرين؟؟؟؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
اولاً سوخو سوپر صد نه آنتونوف،ثالثاً بيشتر وقت كشور دست دولت خاتمى و موسوى و روحانى و هاشمى بوده است ،مشكل عدم مشورت عدم استفاده از متخصصين وخود شيفتگى است..هواپيماى سوپرصد از جديدترين تكنولوژى استفاده كرده است ATR قابل مقايسه نيست.
Iran, Islamic Republic of
لطفا اخبار رو بخون بعد اظهار نظر كن... قرارداد خريد 100 هواپيماي انتونوف بسته شده نه سوخو برو خبرها رو بخون تاريخ 19/12/96 اينهم خبرش:

قرارداد خرید 100 فروند هواپیما آنتونف از کشور روسیه محقق شد
رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی تفتان از تحقق قرارداد خرید 100 فروند آنتونف از کشور روسیه خبر داد.

قرارداد خرید 100 فروند هواپیما آنتونف از کشور روسیه محقق شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ابوالفضل حقیقی رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی تفتان در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره خرید 100 فروند هواپیمای آنتونف 158 از کشور اوکراین اظهار کرد: شرکت هواپیمایی تفتان در تاریخ 20 ماه بهمن ماه سال 96 قراردادی را با کشور اوکراین و کارخانه سازنده هواپیمای آنتونف امضا کرده است.

وی بیان کرد: شرکت هواپیمایی تفتان با توجه به سیاست های تببین شده درخصوص اینکه ناوگان هوایی کشور باید از 400 فروند هواپیما بهره منده باشد ،خرید هواپیما از سه شرکت سوخو، یک شرکت چینی و آنتونف روسیه در دستور کار قرار داده است اما به این سبب که مذاکرات با شرکت چینی به هدف مطلوب نرسید و قطعات هواپیماهای شرکت سوخو مشمول بحث اوفک لایسنس می شود برای خرید هواپیما به سراغ شرکت اوکراینی آنتونف رفتیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت تفتان مطرح کرد: برخی از شرکت های هواپیمایی کشور برای خرید هواپیما و نوسازی ناوگان خود به سراغ شرکت ها و سازندگان هواپیمایی غربی رفتند اما اکثر مواقع ،قرارداد های انجام شده بخش زیادی از این شرکت ها به علت مسائل سیاسی و بحث اوفک لایسنس تحت شعاع قرار گرفته و دچار مشکل می شوند.

حقیقی تصریح کرد: هواپیمای مورد قرارداد آنتونف 158 است این هواپیما از 102 صندلی و 2 موتور برخوردار است و مصرف سوخت نسبتا اندکی در مقایسه با دیگر هواپیما ها دارد براساس بررسی کارشناسان شرکت هواپیمایی تفتان این هواپیما با شرایط آب و هوایی کشور متناسب بوده همچنین قادر است تا در فرودگاه های کوچک کشور نشست و برخاست داشته باشد.

وی در این راستا تشریح کرد: براساس قرارداد، 100 فروند از این هواپیما طی مدت 6 سال وارد کشور خواهد شد به این ترتیب نخستین هواپیما 14 ماه پس از امضا قرارداد و بعد از آن هر ماه 2 فروند از هواپیمای آنتونف 158 به شرکت هواپیمایی تفتان تحویل داده خواهد شد.

حقیقی درخصوص تامین مالی این قرارداد اشاره کرد: باتوجه به اینکه ارزش این قرارداد بسیار بالا است برای تامین مالی آن با چند شرکت خارجی از کشور های روسیه و ایتالیا وارد مذاکره شده ایم که روند فاینانس این قرارداد طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است.

به گفته وی حدود 2هزار شغل به صورت مستقیم درراستای امضای این قرارداد ایجاد خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
سوپر 100 رو از كجا اووردي داداش قضيه خريد 100 تا آنتونوفه...قرارداداش هم ظاهرا بسته شده..خبرها رو مگه نخوندي ...اخر سال قرارداد رو ظاهرا بستن...
سوخو سوپر جت هم خودمون ميدونيم كه پيشرفته است وبرا همينه مونديم چرا رفتن قرارداد با آنتونوف بستن؟؟؟؟...