پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۷

شوخی فوتبالی رهبر انقلاب با جوانان

چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 600168
رهبر انقلاب در حرم رضوی: جوان‌ها اگر همان‌قدر که به تیم رئال و فلان تیم فوتبال تعصب دارند، نسبت به تولید داخلی تعصب داشته باشند، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در کشور ما مردم و جوانان سر جای خودشون نیستن.مطابق با تحصیلشون کار ندارن.مطابق با آزمون جذب نمیشن.در چنین کشوری هرگز هرگز کار ب خوبی انجام نخواهد شد.منطقی ست ک حمایتی هم از آن صورت نگیرد
Iran, Islamic Republic of
عده ای از جوانان ما متاسفانه به جای چیزهای حقیقی به چیزهای مجازی و پوچ تعصب دارند. بعضی ایران ایران خیلی می کنند ولی وقتی پای عمل می شود و باید امتحان بدهند شیفته خارجند. خودشان با دست خودشان ایران را دارند خراب می کنند و بعد ایران ایران می کنند. شما اگر ایرانی هستی و کشورت را واقعا دوست داری یک مقدار فداکاری کن (خون نمی خواهد بدهی!) کم مصرف کن و وقتی هم مصرف می کنی جنس ایرانی بخر و با ایرادهایش بساز ولی انتقاد کن تا کیفیتش بهتر شود. فقط بلد است توی شیپورش فوت کند و بگوید ایران ایران!!!
Denmark
مردم ۳۰ ساله پراید می خرند چه اتفاقی تو کیفیت اتفاق افتاده.
Iran, Islamic Republic of
شما خارجی بخر و همان جا هم بمان!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
حالا که جنس خارجی نمیتوانند بخرند یاد تولید ایرانی افتاده اند چیزی که برای انها ارزش ندارد ایرانی است
ایرانی همگام با رهبری
Iran, Islamic Republic of
همینطور انشأالله مسؤلان بجای عرق داشتن به برخی کشورها،به کشور خودمان عرق داشته باشند،مطمئنا آن کشورها گلیم خودشون رو از آب بلدند بکشند