سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

روایت رهبری از کمک‌ آلمان و فرانسه به صدام

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 597741
ما هنوز بعد از ۳۰ سال، کسانی را در بین رزمندگانمان داریم که به‌خاطر آلودگی های شیمیایی آن روز گرفتارند؛ بسیاری هم شهید شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بصیرت چشم من در فراق یوسف زهرا (س)
از آن است که عطر ولایت را از کلام تو استشمام می کنم
رهبر عزیز تر از جانم ، سید علی
شریف
Iran, Islamic Republic of
آیت الله نجفی دهکردی که اجازه فتوای مرحوم بروجردی و حضرت امام و بسیاری از علما را هم داده میفرمایند: اگر قطره ای از سیاست وارد دیانت شود، آنچنان نجس گردد که به آب هفت قلزم نتوان آن دیانت را تطهیر کرد. خدا روحش را بیامرزاد
عباسیان
Iran, Islamic Republic of
آلمان و فرانسه واقعا در طول جنگ به ملت ما خیانت کردند. با میگ و سوخو و توپولف آنها شهرهای ما را بمباران کردند. موشک اسکاد به صدام دادند و کاتیوشا و کلاش و تانک تی72 و خلاصه از گیرینف و مین و خرج خمپاره گرفته تا جنگنده و شکاری و بمب افکن و هلیکوپتر و..... همه اش ساخت این دو کشور بود, خدا از سر تقصیر آنها که الان دلشان را به رابطه با این کشورها خوش کرده اند نگذرد که امام هم فرمود این کشورها از آمریکا بدترند.
رژیم صهیونیستی هم که در زمان جنگ تاسیسات اتمی ما را بمباران کرد و ما رو ی پای خودمان ایستادیم و با فانتوم و تامکت و کبرا و چیفتن های تولیدی بچه های قرارگاه خودمان دشمن را زمینگیر کردیم.