پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

سوالی درموردسیدامامی که پاسخ آن تکان دهنده است

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 592666
موسسه حیات وحش میراث پارسیان که کاووس سیدامامی آن را تاسیس کرد دقیقا چه وظیفه ای داشت؟ سوالی که پاسخ آن تکان دهنده است.
سوالی درموردسیدامامی که پاسخ آن تکان دهنده است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ویدئوها بعضی وقت ها باز نمیشه مخصوصا توی موبایل! لطفا به حالت قبلی برگردونید. بخصوص توی صفحه کوچک تلفن همراه لازمه فول اسکرین بشه که امکانش نیست!
Iran, Islamic Republic of
من مخالف سید امامی وجاسوسیش هستم وحیف که مرد تا رازهارا نگو کرد...ولی ریختن یه تعداد دوربین پیشرفته برای جاسوسی تو بیابان های ایران که محل رزمایش هم هست توسط مثلا چند تا چوپان یا توسط پهباد های جاسوسی ویا هواپیماهای عبوری کار سختیه ویا وقتی گوگل زمین را شخم می زند از آسمان ویا این همه ماهوراره های جاسوسی بالا سرمون چرخ می زنند.ویا ربات های جاسوس شبیه سنجاقک ساختند ویا به کله لاشخور وعقاب دوربین وصل می کنندنمی شود کاری کرد؟؟
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوستی که میگه با گوگل میتونیم زمین راشخم بزنیم ...
بله امروزه ماهواره های جاسوسی فراوانی در حال رصد دایمی زمین و فعالیتهای انسانی می باشند اما با وجود انبوه اطلاعاتی که از این طریق و از طریق منابع آشکار بدست می آید بازهم سازمان های اطلاعاتی از عنصر انسانی برای تکمیل و تایید نهایی اطلاعات بدست آمده بکار میگیرند.برای مثال حدود دو سال پیش که نیروی دریایی سپاه ماکتی در مقیاس واقعی از یک ناو هواپیمابر را در جریان رزمایشی در نزدیکی تنگه هرمز مورد هدف قرار داد.این ماکت ماهها قبل در بندرعباس در حال ساخت بود.جالب اینکه اگر شما اکنون هم سرچ کنید می بینید که در آنروزها آمریکایی به استناد تصاویر ماهواره ایی خود می گفتن ایران در حال ساخت ناو هواپیمابر هستند.جالب اینکه آنها تا روزی که از این ماکت در رزمایش مورد اصابت موشک های سپاه قرار گرفت نمی دانستند که این ماکتی بیش نیست. این یک مثال بود که چرایی استفاده از جاسوس ها ی انسانی همچنان در دستور کار است.ی
Germany
در عملیاتهای نظامی، گذر ماهواره همیشه مد نظر است. اصولا در فعالیتهای خاص، زمان گذر ماهواره محاسبه می شود و در آن زمان معمولا سکوت نظامی برقرار می شود. برای تفسیر تصاویر ماهواره ای همواره به دیده بانی زمینی توجه می شود. این خاص کشور ما هم نیست یک اصول اولیه در فعالیتهای نظامی در همه کشورهاست.کشور ما کشور پهناوری ست و رصد زمینی برای بیگانگان یک نیاز حیاتی است.