شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۱

دروغهایی‌که تلویزیون درباره به وقت شام گفت

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 591617
دروغهایی که در تلویزیون درباره #به_وقت_شام گفته شد. ‏اعتراض حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به شبکه دو و سه برای چه بود؟
دروغهایی‌که تلویزیون درباره به وقت شام گفت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


M.sh
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه فتنه گران رو که در همه جا رخنه کردند.
Iran, Islamic Republic of
حالا بحث وزارت ارشاد به کنار اما مگر برخورد کردن در صدا و سیما کاری دارد . چه محصولاتی که فالش میزنند و چه محصولاتی که ضعیف هستند باید مدیریت شوند حالا چرا نمی شوند شاید دلیلش این است که باید در همان مدیریت که احتمالا کم سواد است جستجو کرد.
United States
انقدر لعنت نفرستید. از کسانی که مثل شما فکر نمی کنند هیولا نسازید. یک سوال: آیا شما استدلال منتقدین "به وقت شام" را کامل شنیده اید؟ اینکه آقای رشیدپور می گوید برای اینکه بحث، یکطرفه نشود از آقای حاتمی کیا دعوت کردیم تا در یک مناظره با منتقدین فیلم شرکت کند اما نپذیرفت صحت دارد یا خیر؟ چرا آقای حاتمی کیا این سخن رشیدپور را تکذیب نمی کند؟ آیا اخلاق پیامبر(ص) و ائمه(ع) با منتقدین و حتی کسانیکه فحاشی می کردند و از آن بالاتر جسارتهای دیگری می کردند (شکمبه گوسفند به سر پیامبر می کشیدند، خاکستر روی سر پیامبر می ریختند و ...) اینچنین بود؟ آقای حاتمی کیا هم برای "به وقت شام" سه سیمرغ گرفته و هم بدون نشانی از سعه صدر، با برافروختگی به منتقدینش میتازد و می گوید اف بر شما، می گوید شکایت شما را به خدا خواهم کرد و ... رهبر معظم انقلاب در سخنرانی معروف به شاخصهای اصولگرائی، در بیان اولین شاخص، صبر، حلم و سعه صدر در مقابل دشمنان و منتقدین را از شاخصه های اصولگرایی می دانند.
Iran, Islamic Republic of
از هر کسی باید به اندازه درک وفهمش انتظارداشت
افراد معلوم الحال که نباید انگیزه انسات را تحت تاثیر قرار دهند
هدف همین است
توحید
Iran, Islamic Republic of
امان از نفوذ اینجا آنجا همه جا
Iran, Islamic Republic of
واقعا چهار تا بچه که تازه از شیر گرفته شده اند را آورده اند در مورد بزرگان و سیمرغان اظهار نظر بکنند. واقعا در صدا و سیما نفوذ کرده اند و مدیرانش هم دارند نگاه می کنند. این مطالب اعلام خطر است که دارد سیمای ما دست نااهلان و نامحرمان می افتد.
Iran, Islamic Republic of
...
ای اف بر شما واداده ها و خودفروخته های غربزده
جناب علی عسکری فکر کردی یه معذرت خواستی و تذکر دادی تموم شد ؟! شما در قبال افکار عمومی امت حزب اللهی باید پاسخگو باشی شما تکلیفت اینه که جماعت وابسته و انقلابی و آدمای نظام رو راضی نگه داری و هوای لپوزیسیون رو داری آخه آدم حسابی اونا که via و بی بی سی میبینن
لیبرال ها و سکولارها حداقل یه جا رو واسه ماها بزارید و لطفا تشریفتون ببرید تو همون شبکه های مخصوص خودتون
Syrian Arab Republic
متاسفم براي تلوزيون با اين كارشناسان بسيار مبتدي و بدون آگاه
Germany
از صدا و سیمای جمهوری اسلامی شمران چه انتظاری دارید؟ از سیرها انتظار دارید که به فکر گشنه ها باشند؟ از اشراف انتظار دارید که متوجه حال آنهایی باشند که روزانه غارتشان می کنند؟ از دغل کاران مفتخور فرنگ زده انتظار دارید که درد مردم را بفهمند؟
راست گفت رهبر انقلاب که روشنفکر ها هیچ تماسی با مردم ندارند. آنها با مردم بیگانه اند و فقط شعار «مردم» را می دهند تا با این لفاظی و با آن قیافه ها و ذهنیت های فرنگ زده شان عوام فریبی کنند و خودشان را «مردمی» نشان بدهند.
مسئول چنین وضعی در واقع مسئولان نظام اند که صدا و سیمای کل مملکت را در میان شمال شهری های تهران خلاصه کرده اند. برای شهرستانی ها هیچ سهمی جلوی دوربین های شمران وجود ندارند. هرچه جلو دوربین های شمران می آید، مال همان محلات شمال شهر تهران است.
...
ماشاالله ابراهیم
خدا حفظت کنه.
لعنت خدا بر فتنه و فتنه گران
حسین
Iran, Islamic Republic of
برخی از این کلیپ ها یتان مثل همین کلیپ غیر فعال است آیا مشکل دارند یک راهنمایی برای استفاده بدهید