جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۴

صحبتهای رهبرانقلاب درباره شهیدابراهیم هادی

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 591208
به گزارش جهان نیوز،صحبت های مقام معظم رهبری درباره شهید ابراهیم هادی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا بردرجات این شهید بیفزاید وماراهم بااو محشورنماید
Germany
هدیه به ارواح مطهرشان
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
در یکی از عملیات‌ها که زمان زیادی به سپیده نمانده بود و ارتفاعات باید فتح می‌شده و ابراهیم هادی مسئول بازپس‌گیری ارتفاعات بوده، تیر می‌خورد، وقتی بالای سر او می‌روند می‌گویند که هنگام اذان صبح روی بلندی ایستاده و رو به دشمن اذان گفته است که در همین حین تیری رها می‌شود و به کتف شهید ابراهیم هادی برخورد می‌کند که آسیبی نمی‌بیند، اما در همین لحظات می‌بینند که 18 نفر عراقی خودشان را تحویل داده و اسیر می‌شوند. وقتی علت این کار را از آنها سوال کردند، می‌گویند که به ما گفته بودند ایرانی‌ها مجوس هستند، اما با شنیدن صدای اذان فهمیدیم که ایرانی‌ها اهل نماز هستند، در حالی که فرماندهان ما اهل خوردن مشروبات و کارهای ناپسند هستند.

راوی نقل می‌کند که سالها بعد حین یک عملیات، یک نفر جلوی او را می‌گیرد و می‌گوید من را شناختی؟ من فرمانده آن 18 نفری هستم که با اذان ابراهیم هادی خود را تحویل دادیم و آیت‌الله حکیم ضمانت ما را کرد و اکنون در گردان توابین لشگر بدر با عراق می‌جنگیم.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
شهید همدانی هم تو فیلم هستند. سلام وصلوات بر شهیدان راه حق