جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۳
مقدم فر:

صحبت از رفراندوم خلاف وحدت است

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 590775
مقدم فر: صحبت از رفراندوم و حرف‌هاي اینگونه خلاف وحدت است./ پيام مردم به مسئولان در 22 بهمن: مسئولان در زمين دشمن بازي نکنند.
صحبت از رفراندوم خلاف وحدت است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر در باره موضوعاتی رفراندم برگزار شود باعث وحدت میشود من نمی دانم چرا همیشه شما اصولگرایان از رفراندم وحشت دارید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان حتی از یک نظر سنجی ساده پیامکی در مورد مسایل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و ... هم وحشت دارند ،چه رسد به رفراندوم !!
Iran, Islamic Republic of
این اصولگراها تا ادبیاتشون مثل این آقا باشه تو هیچ انتخاباتی پیروز نمیشن . آخه یه ذره عقل و منطق داشتن خیلی خوبه !
احمد
Iran, Islamic Republic of
ادبیات سطل آشغال آتیش زدن وجرزدن خوبه ؟
Iran, Islamic Republic of
اصل‏ یکصد و سیزدهم: پس‏ از مقام‏ رهبری‏ رئیس‏ جمهور عالیترین‏ مقام‏ رسمی‏ کشور
است‏ و مسئولیت‏ اجرای‏ قانون‏ اساسی‏ و ریاست‏ قوه‏ مجریه‏ را جز در اموری‏ که‏
مستقیماً به‏ رهبری‏ مربوط می‏ شود، بر عهده‏ دارد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر. خواهشمند است در نظریات خود رعایت شان افراد و جایگاه ایشان بعمل آید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اینم از اون حرفهای مسخره و خنده دار این آقا است . خلاف وحدت ؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها قاط زدن . خلاف وحدت؟
Iran, Islamic Republic of
همه مردم ایران بغیر تندروهای اصولگرایی که قدرت وثروت دست آنهاست وحاضر نیستند به هیچ طریقی آن را از دست بدهند نگران خواست مردمند مردمی که خواستار حق حاکمیت خویش برخویشند نه آنکه عده ای خواص به نام دین ومذهب بر مردم حکومت کنند حکومت به سلامت باشد حداقل از لحاظ معیشتی هم حاضر نیستند مردم کمی روح خوش ببینند بخاطر همین با شنیدن کلمه رفراندوم رعشه بر تن وجسم روح آنها می افتد
دکتر طالقانی؛ مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اصل 59 قانون اساسی در موضوع رفراندوم است. هیچکس در صورت ایجاب و ضرورت، مخالف رفراندوم نیست؛ مگر کسانی که مخالف قانون اساسی اند. اما رفراندوم طبق قانون اساسی، مکانیزم حقوقی ویژه ای دارد. این که یک آدم و یا یک جریان، هراز چندگاهی، به صورت مبهم و شعاری، در یک تریبون حرف از رفراندوم بزند و وانمود کند که کشور به بن بست رسیده، خلاف وحدت است.
...
کاربر گرامی .با تشکر . خواهشمند است نظریات خود را کوتاه و مجوز ارسال فرمایید . جهان نیوز
دکتر طالقانی؛ مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
این اقدام شما که کامنت علمی یک کاربر را کامل نمی گذارید، کار نادرستی است. برخی از موضوعات، نیاز به تبیین علمی دارد. من در ادامه کامنت، به چهار اصل قانون اساسی استناد کرده بودم. چگونه می توان یک بحث حقوقی و علمی را خلاصه کرد. ضمنا به جای «موجز» نوشته اید «مجوز».
متأسفم که بگویم به خاطر این رویکرد جدید جهان نیوز، دیگر کامنت گذاری نخواهم کرد.
کاربر گرامی
با تشکر . مجوز منظور نیست همان موجز است . شما می توانید مطلب خود را در چند کامنت ارسال کنید تا ما هم دچار مشکل نشویم .جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
مطالب شما حداقل برای من خیلی با ارزش و قابل توجه هستن حتی مواقعی که جهان نیوز حذف میکنه
در بین پیام دوستان اکثر مواقع اول مطلب ارسالی شما رو دقیق می خونم حتی اگر زیاد باشه

در قسمت های حذفی هم خودم پیگیر می شم و به نکات جالبی میرسم
لطفا از تصمیم خودتون صرف نظر کنید دکتر
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
جناب دكتر طالقاني مدرس دانشگاه سلام
آيا روحاني وانمود كرده كه كشور به بن بست رسيده است؟ ممكن است خواهش كنم دقيقاً آن جمله اي كه شما چنين برداشتي از آن كرده ايد را بفرماييد؟ چون به نظر ميرسد نظر آقاي روحاني كاملاً خلاف فرض شما است. ايشان اتفاقاً مي گويد قانون اساسي ظرفيت بزرگي براي حل معضلات دارد و با تكيه به آن اصلاً هيچ بن بستي نداريم. لطفاً به جمله ايشان دقت كنيد: "ثمره انقلاب و میراث امام قانون اساسی است. باید قانون اساسی را پاس بداریم و از ظرفیت آن استفاده کنیم. قانون اساسی معیار ما است و هر کس آن را قبول دارد انقلابی است. قانون اساسی بن بست‌ها را برداشته و ظرفیت بزرگی دارد و اگر در موضوعی با هم بحث داریم باید به اصل 59 مراجعه کنیم"
البته من با سخن ايشان موافق نيستم و معتقدم بايد مي گفت: "اگر در موضوعی اساسي با هم اختلاف داريم [و نمي توانيم با گفتگو، تبادل نظر و نهايتاً ارجاع به رهبري آن را حل كنيم] مي توانيم به اصل 59 [به ترتيبي كه در خود قانون آمده است] مراجعه کنیم" ولي به هر حال، مضمون سخن رييس جمهور با آنچه شما گفته ايد (و خيلي از منتقدين دولت مي گويند) تفاوت دارد.
منصف باشيم