شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۵

دلایل ناکامی فیلم لاتاری درجشنواره فیلم فجر

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 590413
به گزارش جهان نیوز،دلایل ناکامی فیلم لاتاری در جشنواره فیلم فجر از زبان اعضای هیت داوران را در برنامه هفت مشاهده می نمایید.
دلایل ناکامی فیلم لاتاری درجشنواره فیلم فجر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
مشکلات داخلی هم دقیقاً به خاطر شما واداده هاست!
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای فروشنده غش میکنه
انتظار این چنین رفتاری با لاتاری دور از انتظارنیست
Iran, Islamic Republic of
مشکل لاتاری اینه که داستان واقعی دختران خودشون یا دوستاشون یا به اصطلاح جدید تر: دختران خیابان انقلاب سیاه شاه ( دختران اشرف پهلوی) را نشون می ده. یک مشت آدم فاقد شعور با مغزهای کوچک منجمد!
Iran, Islamic Republic of
بازی های فوتبال که هر هفته برگزار میشه ارزیابی داوری داره. آیا برای جشنواره ای که مهمترین جشن سینمایی کشوره نباید داوران ارزیابی بشن؟ نباید در دوره های مختلف گروه های مختلف داوری رو به عهده بگیرن تا یه بچه داور نشه؟
حرفت کاملا منطقیه دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
تازه دارم میفهمم چرا برخی فیلمهای ارزش مدار توی این سالها کمتر مورد اقبال جشنواره فیلم (البته فجر که خود فیلمسازها هم یادشون رفته این فجر مربوط به فجر انقلاب اسلامیست و باید انقلابی و اسلامی نگاه کنن) قرار نمیگرفت که این آقا با صراحت گفت، موضوع این فیلم به دلم ننشست! خب دلش نمیخواد دیگه خدا رحم کرد داور فوتبال نشدن وگرنه معلوم نبود نتیجه چی میشه !!!!؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای صدرعاملی درهمین گفتگوی دیشبشان درمورد فیلم به وقت شام ، فیلمنامه آنراضعیف نامیده وگفتندآخرفیلم رهاشده وسرانجام ندارد و بطور ضمنی اشاره داشتند که جلوه های ویژه باعث موفقیت این فیلم شد.
اگر به زعم ایشان فیلمنامه رکن فیلم است،باکدام استدلال به فیلم به وقت شام سیمرغ دادند؟!!! غیر از آن است که قوام فیلم ومحبوبیتش بین مردم واسم بزرگ حاتمی کیا اجازه نداد تا به حرف دلشان گوش کنند ولاجرم مجبور شدند سرتعظیم فرود آورند.
البته درمورد کارگردان جوان لاتاری علی رغم محبوبیت فیلم قضیه متفاوت میشود و با جسارت تمام، همه ژستهای روشنفکری راکنار گذاشته وصراحتا اعلام می کنند ،که به قضیه تخصصی نگاه نمی کنیم واگر از فیلمنامه خوشمان آمد،پس از آن درمورد مواردتخصصی نظر می دهیم!!!
این حضرات همان اشخاصی هستند که دردوره های گذشته هرگاه ازفیلم یافیلمنامه ای بخاطر نگاه ارزشی اش تجلیل می شد، داد قربانی شدن تخصص برمی آوردند!!!...
افسوس میخورم برمظلومیت نظاممان ، چراکه هنرمندان سینمای آن اکثرا بجای دفاع از ارزشهای نظام ، دلداده غرب و فرهنگ آن هستند.
البته رویشهای سینمای ایران هم کم نیستند ودرهمین راستا بیشترین امید به جشنواره عمار وکادرسازی آن است.خداوند پشت وپناهشان باشد.
علي
United States

چرا نظام مجوز نفوذ به رسانه هاي ملي را داده است؟ چرا با اين همه معاندان انقلاب كاري ندارد؟ فقط ادعا؟
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که این حرف رو از زبان خودشون شنیدیم.. یعنی اگر مردم و سینماگران انقلابی نکته به نکته با استدلال های قوی ثابت میکردن که هیئت داوران جشنواره فیلم فجر غیر کارشناسی و بر اساس سیاستزدگی و بخاطر شخصیت انقلابی فیلمهاست که به اونها رای نمیدن، این غربگراهای بی هویت با زبون بازی انکارش میکردن! اما به لطف خدا قدرت فیلمسازی سینماگران با نجیب و با وجدان کشورمون به حدی رسیده که منجر به این شده که دست این به اصطلاح هنرمند(!) برای توجیه عملکرد ضد نظامشون و وارد کردن سیاست به عرصه تصمیمگیری بسته بشه و چاره ای جز اعتراف نداشته باشن..
درود و سلام خدا بر شما محمد حسین مهدویان عزیز.. در اوج مظلومیت دست حمایت خداوند برای باز شدن زبان دل این خائنین باز شد و مدال افتخار روی سینه صبورتون قرار گرفت...
Iran, Islamic Republic of
این داور عجب گاگولی هست چه کسایی را داور کردن
رضا
Iran, Islamic Republic of
هیچ جای دنیا این استدلال مورد قبول نیست حتی . یاد شبهای برره افتادم.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
عجب ادم بی شعوری!! ازین واضح تر مگه میشه نگه داریم!؟ علنا دارن میگن فیلمهایی رو میپسندن که هویت و فرهنگ ونظام مملکت رو بفروشه مثل فروشنده فرهادی! الهی که بیشتر ازار ببینین از کارگردانهای انقلابی وتاحدی که دق کنید!
Iran, Islamic Republic of
چطور امثال فیلم های جدایی نادر مشکلات را بیرونی نگاه کنند اشکال نداره و فیلم های موفقیع اما این فیلم مشکل داره!!!!فروتن هم گفته چون ترویج خشونته .حتما فیلمه مغزهای کوچک زنگ زده ترویج محبته!!!این داورهاارو واقعا کیا انتخاب میکننن با این سطح سواد!!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بابا از یه مشت سگ باز که فقط بلدن برای کلاس گذاشتن پز اپوزیسونی بدن و ادای روشنفکری و عدم خشونت و ... در بیارن چه انتظاری دارید.
خروجی فرهنگ لیبرالی همچین موجوداتی میشه دیگه
Iran, Islamic Republic of
بقیه فیلم ها آزارشون بیشتر بودن اینجا لااقل رفتن انتقام گرفتن . تو فروشنده آزار نمی دید که یارو بی غیرت هیچ غلطی نکرد الان آزار دیدی ؟! ای به جهنم
ملت ما میریم لاتاری رو تو اکران میبینیم شما هم برید تا چشم بی غیرتا کور بشه