سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۶

کلیپ تاثیرگذاربرنامه نود درمورد نفتکش ایرانی

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 582506
به گزارش جهان نیوز، کلیپ تاثیر گذار نود به یاد درگذشتگان نفت کش سانچی را مشاهده می نمایید.
کلیپ تاثیرگذاربرنامه نود درمورد نفتکش ایرانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
توی اکسپلوره ویدئو هاتون باز نمیشه
حسین
Netherlands
بعضی با اون بازی انگل یسی ملت را مشغول می کردند اینک با فاجعه ...
اینهم یکنمونه دیگر که هیچ چیز سرجای خودش نیست. حتی در متن این """ گلیث تاثیر گذار """ از دلنگ دلنگ سطحی دشمن (شیطان که دیگر بزرگ هم نیست) استفاده شده تا در این جنگ فرهنگی هم از داخل ضربه بخوریم ، شاید که این ضربه اخیر ، ضربه آخر ، به غرق مان بکشاند ، در جنگ بی امان فرهنگی.
یا حق
حسین
Netherlands
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّـهُ ۖ وَاللَّـهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ
جسارتا و اجبار یکبار دیگر:
در سالهای قبل از انقلاب جوانکی بود ( خدابخشیان ، اگر اشتباه نکرده باشم) هر شب خدا در تلوزیون از این بازی صحبت کن با ربع پهلوی نهار بخور ، کم توجه ئی یا بی توجه ئی بدیکر ورزشها سنتی ، پهلوانی و مدال آور و پرطرفدار . در همان روزها انقلاب ناپدید شد و معلوم نیست در کجای جهان چه می کند.
نتیجه حاصله اینکه "انسان" نباید خودش را باهوش تصور کند و کارهائی انجام دهد که صحیح نیست. ورزش مکان تربیت پهلونی و استواری و راستی و بی رنگی است، نه جای سلطان و قیصر و سبزت زردت قرمز و آبی و بقیه رنگها.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به برنامه ورزشی داره اگر اینطوریه برنامه های دیگر هم به فوتبال بپردازند این برنامه را کنترل کنید
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست این برنامه و طرفداراش از همون جماعت پر مدعایی هستن که همیشه انتقاد دارن که چرا هیچ چیز و هیچ کس سر جای خودش نیست و مثلا چرا رویانیان اومد تو فوتبال اونوقت خودشون تو برنامه ورزشی با فاطمه معتمد اریا مصاحبه میکن و غرق شدن کشتی را بررسی میکنن...
Iran, Islamic Republic of
همین انحراف از وظیفه دردسر ساز خواهد شد دیروز در دفاع از برجام و حضور ظریف در این برنامه و فردا هم معلوم نیست چکار خواهد کرد. پیامش هم اینست که هرکی به هرکیست و هر که هر کاری خواست می تواند بکند.