جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸
استاد رحیم پور:

هسته‌ای تعطیل شد،پیشرفت‌کو؟لغوتحریم کو؟

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 574654
استاد رحیم پور:هسته‌ای تعطیل شد، پیشرفت کو؟ لغو تحریم کو؟ اینچنین غرب بازی می‌دهد نخبگان را.
هسته‌ای تعطیل شد،پیشرفت‌کو؟لغوتحریم کو؟
به گزاش جهان نيوز، استاد رحیم پور:هسته‌ای تعطیل شد، پیشرفت کو؟ لغو تحریم کو؟اینچنین غرب بازی می‌دهد نخبگان را/خائن و جاسوس هسته‌ای مشخص شد،20سال بعد بیش از اینها مشخص می‌شود.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرباز
Iran, Islamic Republic of
در خوابیدن کارخانه ها وبیکاری کارگرهایشان ومتلاشی شدن بعضی از خانواده انها بدلیل ندادن کرایه منزل واضافه شدن کارتون خواب و شیوع شدید مواد مخدر در اکثر معابرشهرها واز جهتی دیگر باز گشایی فروشگاه های غربی و نجومی شدن حقوق عده ای ,همایش پی در پی هزینه دار,سفرهای خارجی پیشرفت چشمگیری داشته ایم !!!
Iran, Islamic Republic of
آیا جمهوری اسلامی میتواند با وجود افرادی چون ایشان و همفکران ایشان در لابه لای ارکان حکومت مسئولیت دارند مثا جنتی و یزدی علم الهدی و شریعتمداری و ...... صدها نفر دیگر مسیر پیشرفت را طی کند لازمه پیشرفت این است که افرادی که با تفکرات چون ایشان پایشان را از نظام تصمیم کیری کشور بیرون بکشند.
Iran, Islamic Republic of
با تفکرات اینها . همین مقدارپیشرفت هم مدیون تفکراتی همچون ایثارگری جهاد فداکاری انقلابی گری بسیج مشارکت مردم شهادت می باشد
Iran, Islamic Republic of
یاد آمریکا افتادم . سیاست هویج و چماق. حرفهات شدیدا بوی نفاق و دورویی میدهد.
اگر امثال دکتر ازغدی و ... نباشند افرادی با طرز تفکر منافقانه تو و همه هم فکرهات کشور را دو روزه میدهید دست کدخدا.

برو این دام بر مرغی دگر نه
که عنقا را بلند است آشیانه
Iran, Islamic Republic of
اگر ادعای مسلمانی داری متن فارسی قران را بخوان راه حق یا باطل را نشانت می دهد کارهای افراد را با چشم قرانی می بینید . صدای حق را با گوش قرانی می فهمی و تا حرفی بزنی قرانی حرف می زنید . چون امروز بیشتر دعوا ها جناحی شده و افراد بی مهابا حرف می زنند در حالی که مولا علی تذکر می دهد مواظب نفس زدنتان باشید که این هم باز خواست دارد. / نظر شخصی ام این است جناح ها هم بر گرده ملت اسلامی سوارند ! وهم برای منافع ملی کشور کاری نمی کنند!
تو چقد باهوشی
Canada
باز تو حرف زدى استاد؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
آره حرف زد. نظر خاصی داری ؟ مشکلیه ؟ زنگ آخر دم در وایسا کارت دارم.