سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

تاثیرآرایش بانوان ایرانی برزنان توریست خارجی

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 572441
توریست های خارجی علی رغم اینکه کشورهای خودشان از تولیدکنندگان بزرگ لوازم آرایشی است، سهمی کمی در استفاده از محصولات آرایشی دارند.
تاثیرآرایش بانوان ایرانی برزنان توریست خارجی
به گزارش جهان نيوز،آرایش کردن و رنگ و رو دادن به چهره نه در ایران و نه در سایر کشورها و فرهنگ‌ها موضوع جدیدی نیست.اما گزارش ها حاکی از آن است که زنان برخی از  کشورهایی که بیشترین نرخ صادرات لوازام  ارایشی  را دارند ، کمترین استفاده را  از مواد آرایشی می کنند هرچند با ورود به ایران  و با تقلید از بانوان ایرانی اندک اندک به سمت و سوی آرایش غلیظ سوق پیدا خواهند کرد.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آدمیزاد
Colombia
جالبه که در ایران هر سال میلیاردها یورو جراحی زیبایی و لوازم و مواد آرایشی وارد و خرج میشود که چندین برابر مصرف آن در اروپا و آمریکاست والبته همین خانمها (و آقایان ! )از وضعیت ایران سیاهنمایی میکنند و در رسانه ها برای فقر و بیکاری اشک تمساح میریزند.
Iran, Islamic Republic of
تو هر چیزی شورشو در می آوریم !الگوهای ما هنرپیشه های معلوم الحال خارجی است ...کاش تو فرهنگ مطالعه وبهداشت وووواز غربی ها جلو می زدیم .