جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

داریوش مصطفوی:خاتمی فوتبال را سیاسی کرد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 571493
به گزارش جهان نیوز،سخنان جنجالی داریوش مصطفوی در به اضافه مستند: خاتمی فوتبال را سیاسی کرد/ ۲۰ درصد فوتبال در زمین است و ۸۰ درصد لابی گری.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صفایی فراهانی بهتربن مدیر ورزشی ایران پس از انقلاب بود خداوند نگهدار آیشان باشد کاشکی که ایشان در اردوگاه اصولگرایان خیمه میزد واقعا لیاقت مدیریت کردند را دارد آقای داریوش خان هم انسان زحمت کشی هست ولی باید ظرفیت مدیریتیش را بالاتر ببرد
حسین
Netherlands
روزی برند پنج مدال جهانی و المپیک متداوم در جواب به اولین گوینده ورزشی ایران که خود اهل دو و میدانی بود ، گفته بود شما د ردوران قبل از امجدیه ( اولین ورزشگاه چند هزار نفری) یک دور دور امجدیه دویده و هنوز نون ن اونرو می خوری. خودتون در رابطه با این گزارش تفسیر کنید.
تحلیل های بسیاری از علل مشکلات مدیریتی ما تهیه شده که بعضی هم بسیار خوب هستند. عقیده این حقیر بر آنست که مدریت چاپلوسی مسلط شده و افراد بر اساس ضریب موفقیت چاپلوسی کننده بسبت به چاپلوسی شونده ترقی میکنند. و متاسفانه این بیماری بقدر پیش رفت کرده که حتی مقامات جزء هم به بالاترین مقام ما آویزان می شوند. در چنین حالتی حتی اگر بتوان فردائی برای ایران اسلامی متصور بود ، هیچ آینده ای برای این بیماری و بیماران قابل تصور نیست.
دست حق بهمراه همه حق پرستان