پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

درمورد کنفرانس سالیانه هرتزلیا چه می دانید؟

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 559645
به گزارش جهان نیوز،«از کنفرانس سالیانه هرتزلیا و تصمیماتی که در آن گرفته می شود چه می دانید؟!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
گزارش با این کلمات پایان گرفت" ...هرتزیا قلب تپنده تصمیم سازی اسرائیل است.
یکی اینکه زبان این گزارش ، زبان تمجید است.
اینها با همه تبلیغات و اسلحه و حمایت و پول ووو از سگ ترسوتر و از گربه ناتوانرند. اگر باور ندارید نگاه کنید به اتفاقات این سی سال.
بعد اینکه سال دوهزار و هفت نامبرده شد. تا امروز ده سال. در جمهوری اسلامی ایران در ده سال تصمیمات مهم که گرفته می شوند اغلب پی گیری نمی شوند. مثال زیاد است از اقتصاد مقاومتی تا پروژه های مسکن تا نظامی ...(اگر توسعه صنایع موشکی هم بدست افراد کم نفوذ بود آنهم معدوم شده بود). لذا باید با کمک کسانی که می توانند ، برنامه ریزی ده ، بیست ، سی ساله و طولانی تر کرد و بعد کار را بدست کار دان داد و از او پشتیبانی کرد.
بیائیم توحید را در عمل وارد کنیم و با توکل کار کنیم و خسته نشویم
Netherlands
خطرناکتر از کنفرانس هرتزیلیا نشست ریاض بود که قبل از ماه رمضون عربستان با دعوت از ترامپ و بیشتر کشورهای عربی برگزار کرد و ۴۸۰ میلیارد دلار هم قرارداد تسلیحاتی با آمریکا بست می بینید که حتی اسراییل رو محکوم میکنن هر از چندگاهی بخاطر جنگهاش اما عربستان تنها کشوریه که بیشتر از ۳ سال جنگ راه انداخته و همه دارن کمکش میکنن و حتی در حد اسراییل هم محکومش نکردن ترامپ اوایل که اومده بود بخاطر حمایتهای عربستان از هیلاری تو انتخابات از عربستان دلخور بود اما عربستان با اون پولهای ۱۱ میلیون بشکه نفتی که فروخت که این افزایش تولید نفتشم برای ضربه زدن به ایران بود پولهای زیادی ریخت تو جیب ترامپ و قرارداد ۴۸۰ میلیارد دلاری سلاح باهاش بست حتی تو سایتهای عربی هم اتباع عربستان به لطف شیوخشون نفرت عجیبی از ایرانیا دارن و مرگ ما رو میخوان