پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۵

درموردچهارجاسوس تیم مذاکره کننده هسته ای

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 556622
به گزارش جهان نیوز،کریمی قدوسی درباره درّی اصفهانی چه گفته بود؟/هشدارهایی که با خوش‌بینی‌های همیشگی دولتی‌ها نادیده گرفته شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
به نظر من ظلم بزرگترشان این بود که اقتدار نظامی ایران را که آمریکا را از رویارویی با کشور بر حذر می داشت را به پای برجام نوشتند! یعنی روحانی مانع بروز جنگ (موهومی) شده است! و نه اقتدار نظامی که حقیقت ماجراست.
فاعتبروا یا اولی الابصار
Germany
بعد از برجام تحریم ها افزایش یافته به طوریکه با بـــــــــازی چند جانبه میان اروپا و آمریکا و ایفای نقش پلیس بد و خوب، دولتمردان ما را به خوبی و خامی بازی خوردند. جالبه که صدایش را هم در نمی آورند.
1) آیا الان میتوان صادارت و واردات را به خوبی و بدون هیچگونه مشکل و محدودیت مــــــــالی و بانکی انجام داد؟
2) آیا به اذعان سخن آقایان روحانی و ظریف و عراقچی، در روز اجرای برجام، تمــــــــــام تحریم ها یکجا برداشته شد؟
3) ارزش پـــــــول ملی ما پس از برجام به دلیل واردات بی رویه کالاهای خارجی، چقدر رشد یا تنزل داشته است؟
4) چقدر تولید و اشتغال برای کشور به واسطه برجام افـــــــزایش یافته است؟ لازم است یک سری به هرمزگان و سیستان وبلوچستان و... بزنید.
5) کاسبان تحریم که الان کاسبان پسابرجام هستند، چقدر از واردات کالا سود برده اند؟
6) چند نفر از مقامات اصلی دیپلماسی ما و فرزندانشان تحصیل کرده اروپا و آمریکا هستند و چه تعداد از ایشان تابعیت مضاعف دارند؟ الان فرزندان آنها در کجا مشغول به تحصیل و کار هستند؟
تاریخ نشان داد که حسن روحانی فارغ التحصیل انگلیـــــــــــس(البته با مدرک ....) و ظریف فارغ التحصیل از آمریــــــــکا و امثالهم که همواره میان تهران و لندن و نیویورک در ترددند، هیچگاه مذاکره کننده خوبی برای ملت نبودند و حیثیت ملت را مانند عهدنامه گلستان، ترکمانچای و سعدآباد(سال 1383) برباد دادند. این ها اگر فن کذاکره را بلد نیستند چرا از حقوق ملت خرج می کنند؟؟؟؟.
فاعتبروا یا اولی الابصار
United States
اصل موضوع نیویورکی ها هستند که همان یهودی ها باشند، مملکت ما را صهیونیستها برده اند و بکار نمیبرد.
اگر نوشتی مردی، وگرنه بی شهامتی.
Iran, Islamic Republic of
این مملکت مملکت امام زمان است ، مردم ما از مردم صدر اسلام بهتر هستند؛ اینها بخش هایی از نظرات امام خمینی است، افراطی حرف نزنید!
Iran, Islamic Republic of
اسما بله امام زمانیه ولی عملا بعضی ها دست معاویه وعمر وعاص را تو خدعه ونیرنگ از پشت بسته اندوملتی را سرکار!!به نظرم اگر امام زمان ظهور بفرمایند یکی از بزرگترین وطولانی ترین محکمه های عدالت را تو ایران برپا می کندوبا قاضی وبازپرس ویژه ! که کسی قصر در نرود....