شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۶

ماجرای نجات اربیل ازدست داعش توسط حاج قاسم

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 551722
به گزارش جهان نیوز،ماجرای فرار خانواده بارزانی از اربیل و حضور شبانه سردار سلیمانی برای نجات اربیل از دست داعش.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
اگر همه راهای داعش در میادین درگیری بسته شوند و تنها راه بسمت بارزانی باز باشد همه تاریخ خواهند دید که ایشان و اشغالگران طرفدارش چند مرده حلاجند؟
Iran, Islamic Republic of
آره.تو این دوران آخر عمر گروهک داعش به سمت منطقه کردنشین هدایتشون کنید تا یک خودمختاری نشونشون بدن
Iran, Islamic Republic of
همه پرسی ارمغانی جز ناامنی>بیکاری و تحریم برای منطقه مرزی ندارد
Iran, Islamic Republic of
مردم کردستان عراق بایست بدانند این انتخابات یک تله بزرگ است؛ ازچاله به چاه افتادن است ، به حال جوانانشان رحم کنند وبازیچه دست بارزانی دنیا طلب نشوند.خون وخون ریزی بس است.
Iran, Islamic Republic of
با رفتارهای امروز لارزانی به نظر میرسه نجات اربیل ازدست داعش توسط حاج قاسم اشتباه مطلق بوده و باید اجازه میداد بارزانی با اعضای خانواده برده داعش میشد و بصورت بنده زرخرید درمیامدند تا امروز ادعای خودمختاری و استقلال و فتنه افروزی و اتحاد با اسراییل و آمریکا را در منطقه نمی کردند. دفعه بعد اشتباه نکنید و از بارزانی دفاع نکنید تا پامال و پاکوب بشن و اصول زندگی مسالمت آمیز و انسانی رو یاد بگیرند.
Germany
بارزانی و امثال این مردک لیاقت کمک نداشتند باید اجازه میدادید خانواده بارزانی صهیونیست گرفتار میشد تا امروز شاهد این همه خیانت نبودید