جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۴

ماجرای خیانت رضاخان به ایران که کمتردر موردآن حرف زده اند

يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 544753
به گزارش جهان نیوز،اه آهن شمال به جنوب چگونه بزرگترین قحطی ایران را در عصر پهلوی رقم زد؟ دکتر مصدق: رضاخان راه آهن سراسری را فقط برای جلب رضایت انگلیسی ها ساخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
رضا قلدر با تمام بدی های که شما برایش میگوید از تجزیه ایران جلوگیری کرد و در طول 15 سال حکومتش بر ایران انقدر خدمات انجام داده است که خطا ها و خیانت هایش کمتر به چشم می اید
خط آهن بر مبنای سیاست های متفقین و انگلیس راه اندازی شده . اگه شیخ خزعل را می گویید در جنوب که دیدار سفیر انگلیس با خزعل و تسلیم شدن او به رضا قلدر برای تقویت و محبوبیت او راه اندازی شددیگر چه؟ .مجید مجد (دانشجوی دکترای برکلی کالیفرنیا)
تقی - متولد 1298
Iran, Islamic Republic of
خیانت هائی که رضا خان کرد شاید هیتلرنکرده باشه من خود دران موقع بودم فقط دوتایش رامیگم اول به شهادت رساندن آیت الله مدرس ودوم کشتن ده هانفردرمسجد گوهرشاد خدالعنتش کند ذلتش راهم درجزیره موریس خودش دید . کسانی که تعریفش رامی کنند خبرندارند اگرمادرخودشان درمسجد گوهرشاد شهید شده بود نظرشان عوض میشد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند سلسله ی پهلوی نوکر بیگانگان را.
Iran, Islamic Republic of
سلام از بابت پخش این کلیپ بسیار تشکر . همواره خودم چندین ابهام داشتم با این کلیپ تقریبا رفع شد . این کلیپ را برای چندین نفر در تلگرام فرستادم فعلا سکوت کردند و منتظر جواب آنها هستم . تاریخ سازی های عجیب برای زدودن چهره منحوس پهلوی چندی است که شروع شده و ما هم در سکوت تایید ظاهرا. رضا خان به دو دلیل شعور انجام کار صحیح و درست رانداشت شاید هم دوست داشت کاری انجام بده ولی نشد،1-بیسواد بود پس در آن زمان نمی توانست درک درستی از شرایط و دیپلماسی و... داشته باشد 2- آدم جاه طلب، فرصت طلب و تحت نفوذ بود که فکر می کرد همه چیز را می توان با زور و قلدری حل کرد . بخاطر همین هم با کودتا پسرش بجای پدرش نشست . موضوعی که خواهش میکنم به آنهم بپردازید، بیرون کردن پدری که بقول خود خاندان پهلوی منشا خدمات بود ولی پسرش با حیله پدر را دربدر کرد و نشست سرجاش.