جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۰

درگیری شدیدمأموران سدمعبر بامیوه‌ فروش و فوت او

منبع: باشگاه خبرنگاران
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 540814
راننده وانت میوه‌فروش در شهر قم با مأموران سد معبر شهرداری درگیر شده و پس از دو ساعت در بیمارستان فوت کرد.
درگیری شدیدمأموران سدمعبر بامیوه‌ فروش و فوت او

به گزارش جهان نيوز،ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته (شنبه) مأموران سد معبر شهرداری قم به یک راننده وانت میوه‌فروش به خاطر سد معبر تذکر می‌دهند که منجر به واکنش او شده و اقدام به شکستن شیشه خودروی خود می‌کند. پس از مدتی حال راننده وانت بد شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند که با حضور اورژانس به بیمارستان الزهرا منتقل می‌شود. با این وجود راننده پس از ۲ ساعت فوت می‌کند.

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
این جور مسائل باید در دادگاه بررسی بشه و ما حق قضاوت نداریم.
اما در مورد وانت میوه فروش های وانتی باید بگم که یک معضل برای مملکت شدند. اینا هیچ مالیات یا کرایه مغازه نمی دن. اما همیشه عامل آلودگی صوتی و سد معبر هستند. اکثرا هم میوه خراب می فروشن و می رن. طرف می ره خونه می فهمه چه آشغالی خریده ولی نمی تونه کاری کنه چون وانت رفته. نه تنها سد معبر برای عابر پیاده می کنند بلکه در خیابان ها هم به هیچ قانونی پایبند نیستند و عامل ترافیک هستند. در محله ما وانت فروش ها به تنهایی عامل ترافیک سنگین هستند کسی هم رسیدگی نمی کنه. تا به بخوان با اینا برخورد کنند فورا مظولم نمایی و خود زنی می کنند. من چند بار از نزدیک شاهد بودم. طرف سرش رو به شیشه ماشینش می زد تا این که مأموران ول کردند و رفتند ! اما برخلاف تصور مردم نسبت به خیلی از اقشار از جمله یک معلم یا کارگر درآمد زیادی هم دارند. در واقع یک وانت فروش شاید چند برابر من معلم درآمد داشته باشه. کارشون هم عمدتا درست نیست و میوه خراب رو قالب می کنند.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
استکبار جهانی به رهبری آمریکا همه نوع ضربه زدن به جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است. این عصبی شدن های پیاپی و با این شدت، طبیعی نیست. ضمن اینکه سبک زندگی غربی نیز خودش بیماری بزرگی است که هزاران مشکلات را به همراه خود می آورد و همینطور سلطه غرب زدگان لیبرال مسلک بر امور اجرایی کشور نیز که چنین بی عدالتی ها و بیکاری هایی را بدنبال دارد وخودش نیز جزء دستور کار همیشگی استکبار است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ؟ سبک زندگی غربی ؟
حال شما خوبه ؟ طرف زده یه بدبختو کشتو شما می گی سبک زندگی غربی ؟ از کجا خرج زن و بچه بده ؟ بری کیف قاپی خوبه ؟ استکبار جهانی . چه حرف مسخره ای زدی برادر.
Iran, Islamic Republic of
بایدبابی قانونی برخوردشودباهرکسی که هست امامن به عنوان یک طلبه خواهشم این است که برای ماموران شهرداری کلاس برخورصحیح گذاشته شودگرچه ماایرانی هاطبق امارصحیح جزاولین کشورهادرپرخاشگری واعصاب خردی هستیم وهمه راهم به مشکلات اقتصادی ربط میدهیم گرچه مشکلات اقتصادی مو ثراست اماظرفیت وتحمل مخالف وانتقادوقتی درمسئولین پایین هست طبق حدیث حضرت علی به مردم سرایت خواهدکردوحرف دل اکثرمردم ایران :چطوربابی قانونی جزئی سریع برخوردمیشودامادراین مملکت دزدی های هزارمیلیاردی ورانت خواری اقازاده هاوبعض مسئولین چندین سال طول میکشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
خبر مسخره تری نبود؟
Iran, Islamic Republic of
بنده بار ها رفتار زننده ماموران شهرداری را با وانتی ها دیده ام ....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر این مامورین سد معبر .
بیچاره چی کار کنه ؟ بره دزدی ؟ مسولین کجا هستید ؟ کفن بپوشید به خیابان بریزید . اقازاده زاده ها میلیارد میلیارد بخورند و کیف کنند و این شخص به خاطر روزی حلال باید بمیرد .
عباس
Iran, Islamic Republic of
دولت باید جوابگوی اینگونه مشاغل والبته این مسایل باشه
سعید
Iran, Islamic Republic of
یک انسان برای بدست آوردن یک لقمه نون حلال زیر آفتاب طاقت فرسای قم زحمت می کشه اون وقت می شه سد معبر دست آخر کشته می شه یا بهتر بگم شهید می شه اما ی عده که سد معبر پیشرفت و تعالی این مملکت هستند و تو تمام گلوگاههای اصلی سیاست و اقتصاد کشور معبر شدن هیچ ماموری نیست که بره سراغشون ای داد و بیاد
رضا
دولت بايد ديه اين شخص را به خانواده اش بدهد والا مصداق بارز ظلم است و هيچ حکومتي با ظلم دوام نمي اورد