جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۸

نظر شهاب مرادی درمورد انتشار عکس های بی حجاب بازیگران

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 536266
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بازیگران خودشون با افتخار عکس های بی حجابشون رو نشر میدن و در اینستا قرار میدن، یعتی عملا به این کار افتخار می کنن، برای همشون متاسفم، اینها توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی به شهرت میرسند و بعد تیشه به ریشه ی اهداف اسلام و انقلاب میزنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اينكه بايد بخشنده بود و خداوند هم بخشنده است و بايد آبروي زن مسلمان و يا هر كسي را حفظ كرد رو بايد در عمل ديد نه در حرف .امثال شماها و همين صدا سيما با آبروي مسلمان بازي ميكند همين صدا سيما كنفرانس برلين رو پخش كرد و تخم آبرو ريزي رو كاشت همين صدا سيما به هر دري ميزنه كه آبروي اون كسي كه با ديدگاهش مشكل داره رو ببره. چطور وقتي گلشيفته در يك فيلم خارجي بازي كرد و بسيار هم با لباس موجه شركت كرد صدا سيما اونقدر اذيتش كرد كه اين هنرمند رو فراري داد
فقط ميتونم بگم كه مردم بسيار با شعور تر از رتارهاي صدا سيما عمل ميكنند و اگر هم اين خانم با رياكاري اداعاي حجاب نميكرد شايد مردم با كشف حجابش كاري نداشتند البته شايد جون مردم ما هم غير قابل پيش بيني هستند
م
Iran, Islamic Republic of
من خودم خانم هایی رو می شناسم که حجاب رو فقط برای حفظ موقعیت شغلی می خواهند و در باطن اصلا به آن اعتقاد ندارن. صدا و سیما هم به باطن آدم ها کار نداره. امثال گلشیفته هم تمام هنری که برای دیده شدن دارند همین عریان شدن بود.
Iran, Islamic Republic of
منم به ریا کاری اون خانم معتقدم اما نباید با هر کسی قیاسش کرد صدا و سیما فراریش نداد مغزش گندیده بود سال ۸۸ با اون مغز نخودیش فکر کرد فاتحه انقلاب خونده شد حرف از اصلاحات می زد فکرمی کرد.... خواب شتری دیده بود تعبیر نشد رفت ....
Germany
کسانی که در غرب هستند می دانند که حجاب خط اول جبهه امروز در مقابل همه ایسمهاست و بانوان ، نهمچون گذشته ، در خط مقدمند.تنها یک نمونه ، تبلیغات را بر علیه حجاب و اشاعه فحشا در نظر بگیرید و تحقیر و تبعیض محجبه ها بمنظور جذف اسلام که تهدید همه ایسمهاست. اگر توجه شود ، همه چیز در پنجاه کلمه حاضر گفته شده.
Iran, Islamic Republic of
نون دانه ای هزار تومان...
فقر اقتصادی داره جوانهای مملکت رو می پوکونه.
بعد شما هنوز دنبال حاشیه زنی بر حجاب خانم بازیگر شدین.
اون خانم باید خوشحال باشه که به مقدار چشمگیری از اخبار سایت خبری شما به ایشون پرداخته است...
من نمی دانم واقعا رسالت خبری سایت های خبری امروز کشور تجسس و تحلیل امور شخصی و غیر شخصی افراد حقیقی جامعه است؟
به والله قسم به والله قسم به والله قسم این یقه باید در جای دیگه پاره بشه...
چرا خودتون رو اینقدر درگیر کذاییات می کنین؟
چرا ادعای مرید امام معصوم می کنید و در زاویه 180 درجه با ایشان حرکت می کنید؟ بچسبین به مشکل واقعی مردم. خداوند اون مجری رو هم هدایت کنه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت،دقیقا همینطور است
Iran, Islamic Republic of
موضوع ديدن عكس اين افراد نيست مسئله اصلي نشان دادن رياكاري و دروغگويي آنهاست چرا خانمي سالها در رسانه ملي خود را بايد جور ديگر نشان دهد و همه را بفريبد؟