جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۱۷

شعرخوانی میثم مطیعی پیش از نماز عید فطر

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 529431
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
جای تاسفه که از نظرات رهبری اینطور داره سو استفاده میشه ،برجام مصوب مجلس است و موافقت رهبری پشت آن است ،مملکت بعد چهل سال چگونه داره اداره میشه
عرفان
Iran, Islamic Republic of
شروط 9 گانه رهبری چه شد؟!

تا دیروز برجام افتخار دولت و اصلاح طلبان بود امروز که گندش درآمده شده تقصیر رهبری و مجلس و ...؟!
Iran, Islamic Republic of
مداح تفرقه انداز
saba
Iran, Islamic Republic of
دوستان بسته شدن فضای انتقاد مرگ یک جامعه را به ارمغان خواهد آورد. انصافا در ابیات ایشان مطلبی مبنی بر توهین و افترا و ... وجود داشت که سبب تفرقه شود. ایشان تمام ابیاتشان با لفظ عزیز و دوست شروع شد و یک انتقاد منصفانه را در برداشت. اگر کسی ناراحت شده نگاهی بکند ببیند چرا مغرضانه قضیه را دیده است.....
Iran, Islamic Republic of
شما فضاي مملكت را از هر تريبوني كه دستتان مياد ، داريد دو قطبي ميكنيد . برجام تصميم نظام بود و هست و حتي رئيسي و قاليباف هم جلوش لنگ انداختند ، لذا اين جوجه بلبل كه إشعار را از بقيه كپ ميزند ، نميداند كه چه خطايي دارد مرتكب ميشود و چه خدمتي به دشمنان مملكت دارد ميكند ، اين وظيفه شماست كه گوشش را بكشيد تا بيخودي شير نشود .
Iran, Islamic Republic of
زنده باداین سرباز ولایت کیف کردم افرین همه را با ادعیه وروایات جواب داد ....
مهدی
Netherlands
من از لحاظ حزبی بیشتر طرفدار اصولگرا ها هستم در مورد معنی و مفهوم شعر میثم مطیعی موافقم باهاش ولی یک سوال اینجا پیش میاد که آیا در زمان احمدی نژاد یا اصول گرا هاااا آیا به یکی از اصلاح طلبان مخالف اصول گرا اجازه داده میشد که قبل نماز عید فطر این چنین شعری علیه رئیس جمهور وقت خوانده شود؟؟؟واقعا اجازه داده میشد؟
دوست مهدی
Iran, Islamic Republic of
دوست گلم اونا احتیاج به تریبون نماز عید فطر نداشتن چون همیشه همه کینه شون رو علنا همه جا فریاد زدن
از گیر دادن به قد و بالای احمدی نزاد بگیر تا گیر دادن به قیافش و .......................... فکر کن کاریکاتور اون بدبخت رو تو روزنامه هاشون کشیده بودن زیرش نوشته بودن سال میمون مبارک!!!!!!!!!!!!
گرچه بنده احمدی نژاد رو قبول ندارم ولی منم یه سوال تو این چند ساله روحانی برام بوجود اومده ؟؟؟؟؟؟ فقط اینا آدمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون قیلی که همه تقصیرا هم گردنشه رییس جمهور بودنش هیچی اونو میذاریم کنار واقعا انسان نبود که باهاش اونطوری رفتار شد متاسفانه یه اخلاق بدی که پیدا کردیم در رابطه با خودمون حساسیم و هر چیزی مبناش اینه که توهینه مگر اینکه خلافش ثابت بشه اما در مواجهه با بقیه محق هستیم هر طور صلاح دیدیم راجع به طرف حرف بزنیم حق دفاع از خودشم بهش نمیدیم
چیزی که من شنیدم از شعر این بود که خیلی موارد رو مطرح کرده بود و مواردی که در رابطه با دشمن بود خیلی کوبنده مطرح شده بود اگه رییس جمور برا اینکه گفته اوناییکه صف اول نشستید خیلی ناراحت شده !!!!!!! ناراحتی نداره اون همه آدم صف اول بودن چرا به خودش گرفته ؟؟ به قول خود میثم مطیعی یه نقد بوذ با رعایت احترام منم این شعر رو یه تذکر دیدم تا یه بی ادبی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
عرفان
United States
احسنت به دکتر مطیعی و احسنت به شاعران این شعر پرمغز
اا
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود
مجید
Iran, Islamic Republic of
عاشقان خود زنی عجیبه در صف اول تمام سران قوا و مقامات همه بودند حتی احمدی نژاد جرا همه به حساب روحانی گذاشتند
United States
چرا حرف بی اساس میزنی!!؟؟ رییس دستگاه اجرایی کشور روحانیه! مخاطب بایدها روحانیه!! اونوقت تو میگی بقیه هم توی صف اول بودن!!؟؟ چرا به شعور مردم توهین میکنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم نوکر امام حسین ع حرف حق تاوان داره
حقگو
Iran, Islamic Republic of
این دیگر چه قراردادی است برجام، که حتی نمی توان برای اصلاح روش عقب نشینی گام به گام که به قول ظریف حتی روح و متن برجام هم که نقض شده است نمی توان یک انتقاد محترمانه و منصفانه هم از آن نمود.
علی
حرف حق همیشه تلخ مگه مطیعی غیر از حرف حق زده
چرا بعضی ها به خودشون گرفتن