جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۳
۶
پرواز 300 کیلومتری پهبادهای ایرانی

فیلم های لحظه اصابت موشک‌های نقطه‌زن سپاه به اهداف از پیش تعیین شده

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 527930
سپاه پاسداران، شب گذشته برای اینکه بتواند لحظات اصابت موشک‌های شلیک شده از ایران را ثبت کند، چند فروند پهپاد خود را از حومه دمشق به آسمان دیرالزور اعزام کرده بود.
فیلم های لحظه اصابت موشک‌های نقطه‌زن  سپاه به اهداف از پیش تعیین شده
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با 6 فروند موشک بالستیک، اهداف مختلفی را در سطح استان دیرالزور سوریه هدف قرار داد. این موشک های از استان‌های کردستان و کرمانشاه به سوی این اهداف روانه شدند.

سپاه پاسداران برای اینکه لحظه اصابت این موشک‌ها به اهداف از پیش تعیین شده را ثبت و ضبط کند، پهپادهایی را از حومه دمشق به آسمان دیرالزور اعزام کرد تا این وظیفه مهم را ثبت و ضبط کنند.

برهمین اساس، چند فروند پهپاد نیروی هوافضای سپاه با طی مسیری بیش از 300 کیلومتری، به بالای سر اهداف رفته و با موفقیت توانستند به طور زنده، لحظه اصابت موشک‌های بالستیک شلیک شده از ایران را به مرکز فرماندهی عملیات در داخل ایران ارسال کنند.

پهپادهایی که در این بخش از عملیات مورد استفاده قرار گرفته است، همگی ایرانی بوده و از جمله پهپادهای عملیاتی سپاه، مستقر در سوریه بوده‌اند که فیلم‌های ضبط شده توسط این پهپادها هم تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.

دریافت.mp4

دریافت.mp4

:
دریافت.mp4

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یا خدایا شکرت
Iran, Islamic Republic of
فقط میشه گفت خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
الا نصرالله قریب....
❤️ایران❤️
Iran, Islamic Republic of
احسن به سپاه پاسداران همیشه قهرمان و نیروهای مقتدر مسلح و تشکر از رهبر عزیز
رضا
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر سربازان امام زمان
Iran, Islamic Republic of
فراموش نشود که قبلا قالیباف فرمانده نیروهوایی سپاه بوده و درمناظرات انتخاباتی بخاطر شهرک های موشکی سپاه مورد انتقاد قرار گرفت