پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

پاسخ‌به‌‌آزادی‌حجاب"تاج‌زاده"/بخش‌سوم

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 523341
مصطفی تاج زاده را همه می شناسیم کسی که در ادوار فتنه خیز انقلاب اسلامی از عناصر میدانی آن بحساب می آمد و در فتنه 88 نیز محاکمه و مدتها در زندان با امکانات رفاهی کامل ! با نظام جمهوری اسلامی مبارزه کرد! و امروز نیز در جریان انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و در حمایت از حسن روحانی نیز آزادی حجاب را خواستار شد.

منبع : کانال تلگرامی فدائیان سید علی
مرجع : *
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین صالح زاده
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک استاد دانشگاه به چنین کسانی همیشه می گویم شما ها که خواستار بی حجابی هستید بفرمایید حد بی حجاب بودن کجاست؟ از این طرفش را می گویید ولی حد آن طرفش را مشخص نمی کنید. البته نمی توانید بکنید چون خلاف اعتقاد و مبانی فکری شماست لذا تا برهنگی را باید پذیرید چون وقتی بی حجابی بر اساس خواسته خانم ها شد دولت و نیروی انتظامی نمی تواند دخالت کند. چون اگر برای بی حجابی حد بگذارید این سوال مطرح می شود که چرا تا این قدر؟ چرا بیش تر نباشد؟ هر حدی بگذارید این سوال هست که چرا بیش تر نباشد.اگر هم بنا بر حد گذاشتن باشد که خداوند حد گذاشته است. پس شما با حد الهی مخالفید و با حدود "من در آوردی" خودتان موافقید.