پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۲۵
گزارش ویدویی:

دیدار رئیسی و تتلو ازنگاه حجت الاسلام پناهیان

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 522438
تتلو که خودش میگه توبه کردم رفته پیش آقای رئیسی، حالا عِرق دینداری یه عده گل کرده!!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا بخشنده است و توبه کنندگان را می بخشد.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که اینطور باشد.
چه دلیل داشت که روی ایشان مانور تبلیغاتی بشود؟ آیا معیار این ملاقات رای آوری وی و طرفدارانش بود یا پیام اخلاقی یک توبه کننده مشهور؟
در کارزار آخر و سنگین تبلیغات انتخابات فرصت توجیه این پیام ها بود؟
Iran, Islamic Republic of
باید دید که ایا این موضوع مانور تبلیغاتی بود که از سوی حامیان رئیسی پخش شد و یا مانور تخریب که از سوی جریان مقابل!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مانور تبلیغاتی رو طرف مقابل انجام داد نه آقای رئیسی و طرفدارانش
آقای تتلو خودش عکس گرفت و منتشر کرد (که اون هم آزاده از هرکی میخواد حمایت کننه ببینید طرفداران آزادی رای و بیان چکار کردن)و الا آقای رئیسی و حامیان او سراغ هیچ هنرمندی نرفتند و اونا رو برای شوهای تبلیغاتی با خودشون این ور اون ور نبردند
مگه نخوندی که وزیر ارشاد گفت اگه آقای رئیسی هنرمند میخواست به ما میگفت چند تاشو براش میفرستادیم!!!!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
Iran, Islamic Republic of
باسلام منابرو هیئت های مذهبی نقش عمده ای ذرهدایت مردم در امور سیاسی دارند ومتاسفانه نقش خود راایفانمی کنند صرفا قشری عبور می کنند .بارها گفته ام به کار سیستماتیک پیوسته برای تربیت نسل جدید نیاز داریم
Iran, Islamic Republic of
بارها گفته امت منو کشته
United Kingdom
سلام
بنظرم فرمایشات ایشان کاملا درست است ولی هشت سال پیش که اقای کروبی با ساسی مانکن دیدار داشت ایشان اون موقع هم همین نظر را داشت یا امروز چون کاندید ما این کار رو کرده نظر ایشان اینجوری شده !
خواهش می کنم اگر دسترسی به ایشان داری سوال کنید!
Iran, Islamic Republic of
ساسی مانکن مگه گفت توبه کردم؟!؟! پول گرفته بود
Iran, Islamic Republic of
1- ساسی مانکن در 8 سال پیش (کروبی) و گروه برو بکس در 4 سال پیش (روحانی) کوچکترین علامتی از توبه و ندامت در آنها نبود.

2- مسخره تر آن است که آنهایی که نگران آزادی مردم هستند و مدعی مخالفت با تفتیش عقاید، بر تتلو انواع هجمه ها و حمله را داشتند.
Iran, Islamic Republic of
ساسي مانكن توبه كرده بود؟
سید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این سوال رو باید از کسایی پرسید که وقتی تتلو از میرحسین حمایت کرد میگفتن سلطان موسقی جوان پسنده ولی حالا که از دیگری حمایت کرده شده یک گناهکار!!!!!
راستی اگه آقای رئیسی دست رد به سینه تتلو می زد طرف مقابل یک فیلم جدید بازی نمی کرد و ایشون رو متهم به خشکه مذهبی بودن و درک نکردن جوانان نمی کرد؟
مسافر
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما ساسی مانکن هم توبه کرده بود و جناب کروبی برای کمک به نظام پیش او رفت ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهتره یه نگاه به فیلم تبلیغاتیش بندازی ...
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
ساسی مانکن هم توبه کرده بود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ساسی مانکن کی قبل و بعدش از کارهای گذشتش اظهار پشیمونی کرده بود؟
قیاستون مع الفارق نیست؟
Iran, Islamic Republic of
باشه ولی یه سوال....حالا بگین اقای مقصودلو اجازه کنسرت یا پخش تولیداتش رو داره!؟
علی
به مظلومیتی آقای رئیسی دارم افسوس می خورم یک عده امروزی که اگر آقای رئیسی تتلو رو رد میگردند کلیه شبکه های داخلی هم سو با شبکه های بیگانه بازهم به آقای رئیسی تاخت میگردند .
افشین
Iran, Islamic Republic of
بد نیست به پشت سرمونم هم یک نگاه بندازیم یعنی هر کسی گفت من اشتباه کردم و...حل مسله منو سال 63 به جرم پوشیدن شلوار لی و پیراهن استین کوتاه گرفتن هر چی گفتم با من جبهه بود 7 روز اومدم مرخصی منو مسخره میکردندو دو روز منو تو بازداشت نگه داشتند و کلی حرفای رکیک بار من کردند وقتی به فرمانده ام شهید فرو مندی گفتم فقط روی منو بوسید بخاطر کار نکرده اون از من معذرت خواهی کرد لطفا چاپ کنید تا نسل جدید با فرمانده های بی ادعا بیشتر اشنا بشوند /.هر چیزی جایی دارد حمایت از اقای تتلو چون حالت تبلغاتی داشت اشتباه بزرگی بود و بسیاری باعث ریزش رای شد نگران چاپ نکردنش توسط شما نیستم چون حداقل در دل 99 درصد طرفدارن قبول دارند که این حرکت اشتباه بود دیگر توجیه کردند معنی ندارد یکی از کارهایی که باعث شکست ما میشود همین توجیه کردند هر اشتباهی است
Iran, Islamic Republic of
شما كه خودت اسير قضاوت عجولانه و نادرست شدي ، چرا از كار آقاي رييسي ايراد مي گيري؟
برادر من آقاي مقصودلو از زماني كه توبه كرده خيلي عوض شده ، خودش هم گفته كه بابا من از سپاه يزيديان نيستم هميشه سينه زن امام حسين بودم و دلم با امام حسين بوده ولي لباس يزيديان تن من بوده ... از طرفي اين فيلم ها از طرف خودش منتشر شده و اقاي ريسي دست ايشون رو نگرفته ببره اين ور اونور...
من واقعا نمي فهمم ، خدا راه توبه رو باز گذاشته ولي شما با اين حق قانوني كه خدا بهش داده هم مخالفيد ... امان از شعار آزادي امان !!!
افشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز من ایرادی بکار اقای رئیسی نگرفتم فقط گفتم موقعیت درستی نبود که روی این موضوع تبلیغات انجام شود و کار اشتباهی بود و باعث ریزش ارای بسیاری شد بنظر کار صد رصد اشتباه بود نباید کار اشتباه همان را توجیه کنیم اقای تتلو توبه کرده است یک کار فی نفسه شخصی است و کار بسیار خوبی است ولی ایام انتخابات حرکت درستی نبود مانور دادن روی توبه ایشان خودتان در کوچه بازار صد ها بار شاهد نا رضایتی مردم بودید از این عمل تبلیغاتی چرا برای دوستان انقدر قبول کردند یک کار اشتباه سخت است خودتان نتیجه انتخابات را دیدید ولی باز هم توجیه و توجیه
Iran, Islamic Republic of
اصرار بر اشتباه دارید؟ هر طور هم بخواهند شما را قانع کنند ،ابا دارید و بنای قانع شدن ندارید ! البته کسی که خواب باشد می شود بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده ، نمی شود بیدار کرد ! این رفتار و نقد شما به تتلود و رئیسی با کدام آموزه دینی همراهی دارد؟ کدام یک از ائمه اطهار این نظر شما را می پسندند ؟
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان لطفا مردم را ... فرض نکنید
کسی که با کنسرت مخالف است یک شبه موافق می شود و به خواننده معلوم الحال زیرزمینی قول اجرا می دهد.
اصلا حرف های شما قبول ایشون توبه کرده و حر شده دلیل اینکه با ایشون فیلم خصوصی و دست در گردن هم بگیرند جز سواستفاده چیست؟
جناب پناهیان ...
آقای رئیسی از امام رضا خرج کرد لطفا شما از امام حسین خرج نکنید
امام حسین هدفش از کمک خواستن دیگران رای جمع کردن نبود هدفش نجات آدم هایی بود که احتمال میداد شاید رستگار شوند
امام حسین حتی لحظه شهادت هم آخرین تلاشش رو کرد تا یزید هدایت بشه لطفا عوام فریبی نکنید
و دیگر اینکه لطفا ماله نکشید وقتی حرکت اشتباهی انجام میدید خودتون هم میدونین این کار اشتباه محض بود
Iran, Islamic Republic of
کمی با فکر صحبت کنید و بیش از این دروغ را ترویج نکنید! هیچ ایراد مستندی شبیه انبوه .... که به دولت متبوعتان مربوط است را نتوانستید به آقای رییسی نسبت دهید به دروغ پردازی متوسل شدید؟! کی آقای رییسی با کنسرت مخالفت کرده؟ تنها اظهار نظر ایشان مخالفت با نگاه ابزاری دولت فعلی با مقوله کنسرت در راستای به حاشیه راندن کرسنتها یعنی مشکل اصلی کشور که همان مفاسد اقتصادی است بوده است. اظهارات و نظرات پدر خانم ایشان ربطی به وی دارد؟ ایا افراد تمام دیدگاه هایشان با پدر خانمهایشان یکی است؟ هر وقت آیت الله علم الهدی با تتلو ملاقات کرد شما حق اعتراض به خود آیت الله علم الهدی را دارید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی اون همه بازیگر معلوم الحال که دیگه کل مردم میدونن چه وضعی پشت پرده سینما و بعضی از بازیگرها هست دنبال جناب روحانی تق و تق اینطرف اون طرف رفتن اشکال نداره جناب استاد شجریان که خوب با حرفاش ایران و اسلام رو فروخت به یک اقامت ساده اون طرف اشکال نداره انتخاب نماد بنفش و همراهی منافقان با این رنگ و ساختن شهید از قاتلان مردم در سال 60 اینا اصلا اشکالی نداره فقط تتلو بده اخه خوب نیست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقاي پناهيان ساده اي ها !!! توبه چيه !!؟؟ اقاي رئيسي از كجا قطعيت پيدا كرد كه اظهار ايشان صرفاً لغ لغ زبان نبوده ... براي بازي با سرنوشت نظام ايا ايشان فقط به لفظ و ذكر زباني توبه تتلو بايستي اكتفا ميكرد !!؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
تتلو توبه کرده است والان پاک است و مثل بنده، که سوابق و ادعاهایی دارم، نسبت به وی آلوده ام. اما این کار نباید قبل از انتخابات انجام می گرفت چون آقای رییسی در معرض تهمت قرار گرفت وبا این وضع شبکه های مجازی شما تا بیایید همه افراد درگیر شده را توجیه کنید که ایشان توبه کرده اثر وضعی خودش را گذاشته که به نظر بنده گذاشت. ایشان می توانست بدون فیلمبرداری و... این دیدار را انجام دهد حتی لازم به انعکاس خبرش هم نبود چون جناب تتلو قبلا خود گفته بود که به جناب رییسی رای می دهم و بنابراین دوستدرانش هم متوجه شده بودند. به نظر حقیر اشتباه بزرگی کردند و اطرافیان باید هوشمندتر عمل می نمودند.