پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۹
گزارش ویدویی:

خواب قابل تامل مادر شهید بروجردی/ اینها که به جای ما ماندن برای مملکت کار نکردند

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 521334
مادر شهید بروجردی در جوار مزار فرزندش: «پسرم رو خواب دیدم گریه می‌کرد» ؛ گفت: «ما شهید شدیم٬ ولی اینها که ماندن به جای ما کاری نکردن برا مملکت»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرمنده شهدامون شدیم.خدا این چسبیدگان به دنیارا نبخشه که برای دو روز دنیا دارند همه چیزو به باد میدن.
Iran, Islamic Republic of
خداوند روح تمام شهدا را با سالار شهیدان محشور نماید .ایکاش مسئولین بجای حرف در خط امام شهدا و رهبری عمل می کردند. روز قیامت پاسخی برای وقت تلف کردن ها نداریم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
باید هم گریه کنی ای شهیدی که زنده ای و نمرده ای. هیچ کس به اندازه خود تو ارزش دوستان شهیدت و خودت و اسلام عزیز و انقلاب را نمیداند پس باید هم خون گریه کنی. نهایت هنر آقایان شده بتن ریزی در قلب نماد پیشرفت و استقلالی که شما زمینه آن را فراهم کردید و بعد از شما چند دانشمند هسته ای هم برای ادامه راه شما به جمعتان پیوستند. پس باید هم لابه کنی! شیر مادرت حلالت که هنوز نگران فریب منافقینی هستی که راه شهدا را راه مذاکره و افتادن در دامن کسانی معرفی میکنند که خون شما عزیزان از چنگالهایشان میچکد.
ای اف بر دنیای بدون شما که فریبکاران کامروا یی کنند!!
Iran, Islamic Republic of
مادر به پسرت بگو ما جاماندگان از قافله عشاق ، شرمنده شما هستيم و از ايشان بخواه دستمان را يراي انجام تكليف الهي بگيرند و كمكمان كنند
Iran, Islamic Republic of
شرمنده شهیدانی هستیم که برای حفظ دین و کشور از جان خود گذشتند ولی در دهه 90دولتی بر سر کار است که سند ننگین2030را از دشمنان انقلاب اسلامی می گیرد و در ایران اجرا می کند و در قبال اعتراضات(به دروغ)می گوید ما آن بخشی را که با دین و فرهنگ مغایر باشد اجرا نمی کنیم؛حال آنکه پذیرش اینگونه فرامین دنیای سلطه تام و تمام است و نمی توان خلاف متن و روح سند رفتار کرد. چرا بعد از نابود کردن صنعت هسته ای سند2030پیدا می شود و از برجام 2و3حرف زده می شود؟ برای رفع تحریم های حقوق بشری و موشکی که در مناظره از آن حرف زده شد تا کجا باید مقابل کدخدا کرنش کنیم و فرامین او را اجرا کنیم؟! ملت ایران در انتخابات به پذیرش ذلت رای دادند؟!
غ
Iran, Islamic Republic of
روحانی ببیند
سلام بر شهیدان
Iran, Islamic Republic of
سلام بر مادران و پدران شهدا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهید بروجردی عزیز و مادرش و پدرش
خداوند همه را رحمت کند.
Iran, Islamic Republic of
اگر ملت قدر خون ریخته شده شهدا را نداند والله از خدا سیلی سختی خواهد خورد هر کسی جانش واسش عزیزه اما کسی که از جانش بخاطر مملکتش و دینش می گذرد نهایت فداکاری را کرده و البته با خدا معامله کرده پس تا دیر نشده قدر شهدامونو بدونیم