پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

مهار خودروی انتحاری با بولدزر

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 520098
سرباز عراقی با بولدوزر جلوی خودروی بمب گذاری شده داعش را گرفت و این اقدام منجر به انفجار مهیبی شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرباز عراقی  که هدایت بولدوزر زرهی در خیابان های موصل را بر عهده داشت طی اقدامی دلیرانه سد راه خودروی انتحاری داعش شد و موجب انفجار آن قبل از رسیدن به مقصد مورد نظرش گشت، خوشبختانه این سرباز از عملیات متوقف سازی خودروی بمب گذاری شده جان سالم به در برد و فقط چند آسیب جزئی دید.
 
زاویه فیلمبرداری در این ویدئو به صورتی است که گویا از نگاه راننده بولدوزر لحظه به لحظه شاهد اتفاقات در حال وقوع هستید، همانطور که مشخص است سرباز پس از کمی کلنجار رفتن با خودرو مسیر آن را می بندد و ناگهان در لحظه ای انفجار  هم زمان با شنیده شدن صدایی مهیب، سرخی آتش تمام کادر دوربین را می پوشاند.
 
به راستی که سرباز عراقی برای نجات مردم، جان خود را بر کف دستانش گذاشت و ممکن بود از این عملیات ایثارگرانه دیگر زنده بیرون نیاید.

گفتنی است اخیرا منطقه حی رفاعی از چنگال داعش کاملا خارج شده و پرچم عراق به نشانه پیروزی بر فراز ساختمان های این منطقه برافراشته گشته اما پاکسازی موصل توسط نیروهای عراقی همچنان ادامه دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *