جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دو اقیانوس،پدیده نادر در طبیعت

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 518317
یازدهمین مطلب پربیینده در 24 ساعت گذشته با یک میلیون نفر بازدید
تصویر شگفت انگیز از برخورد آبهای خلیج آلاسکا و اقیانوس آرام که در بعضی مواقع از سال اتفاق میفته
رتبه در مطالب پربازدید 11
تعداد کانالهای انتشار دهنده 159
مجموع بازدید در همه کانالها 1.0m
اولین کانال bambo0
زمان اولین انتشار  00:53:04
مرجع : 11
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ریزبین
Germany
سبحان الله سبحان الله سبحان الله .حقا که خدائی برازنده ی توست ودیگر هیچ .خدای من شاکرو خوشحالم خدای من توائی و هیچ از تو نمیخواهم جز تو را ازخودت .
Iran, Islamic Republic of
سوره فرقان آیه 53:
وَ هُوَ الَّذِی مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ هذا عَذْبٌ فُراتٌ وَ هذا مِلْحٌ أُجاجٌ وَ جَعَلَ بَیْنَهُما بَرْزَخاً وَ حِجْراً مَحْجُوراً
و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آن دو حریمی استوار قرار داد.
سوره فاطر آیه 12:
وَمَا یَسْتَوِی الْبَحْرَانِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ سَائِغٌ شَرَابُهُ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَمِن کُلٍّ تَأْکُلُونَ لَحْمًا طَرِیًّا وَتَسْتَخْرِجُونَ حِلْیَهً تَلْبَسُونَهَا وَتَرَى الْفُلْکَ فِیهِ مَوَاخِرَ لِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ
این دو دریا یکسان نیستند: یکی آبش شیرین و گواراست و یکی شور و تلخ، از هر دو گوشت تازه می خورید، و از آنها چیزهایی برای آرایش تن خویش بیرون می کشید و می بینی که کشتی ها برای یافتن روزی و غنیمت، آب را می شکافند و پیش می روند، باشد که سپاسگزار باشید.
سوره نمل آیه 61:
اَمَّنْ جَعَلَ الْاَرْضَ قَرَارًا وَ جَعَلَ خِلالَهَا اَنْهَارًا وَ جَعَلَ لَهَا رَوَاسِیَ وَ جَعَلَ بَینَ الْبَحْرَیْنِ حَاجِزًا ءَاِلهٌ مَعَ اللهِ بَلْ اَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ ﴿61﴾
[آیا شریکانى که مىپندارند بهتر است] یا آن کس که زمین را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پدید آورد و براى آن، کوهها را [مانند لنگر] قرار داد، و میان دو دریا برزخى گذاشت؟ آیا معبودى با خداست؟ [نه،] بلکه بیشترشان نمیدانند.

باید سر بر زمین نهاد و فقط گفت سبحان الله ، سبحان الله ، سبحان الله
خداوند 1400 سال پیش اینچنین علم را در قالب کلمات برای ما ساده کرده
...