چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶
۸

سخنان تکان دهنده آیت‌الله جوادی‌آملی درباره بانک ها

چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 509056
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
....
خداوند متعال سایه امر کنندگان به معروف و نهی کنندگان منکرات را از سر همه ما کم نکند. به اذن الله
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
به نظر حقیر خود مراجع باید دست ب کار شوند ویکی بانک واقعا اسلامی ایجاد کنند .....ارادتمند علما.
Iran, Islamic Republic of
همانطوریکه رادیو معارف تحت نظر مجلس خبرگان هست، همانطوریکه چندین کارخانه تحت نظر تولیت آستان مقدس مشهد اداره می شود و ...

می شود با همفکری ارگانهای دینی، مذهبی بانکی کاملا اسلامی و تحت نظر مراجع وجود آورد و کمر این بانکهای ظالم را خم کرد
در این زمانه بانکها بجای تسهیلات دادن در جهت ایجاد شغل و صنعت، خود عامل تجارت شده. کار اصلی و بالذات بانکها وام دادن برای پیشرفت مملکت است ولاغیر.
موسوي
Iran, Islamic Republic of
سلام عزيزم... بنده سالهاست در راديو معارف مشغول خدمتم... راديو معارف زير نظر خبرگان نيست... از نگاه محتوايي از تمامي علما و حوزه هاي علميه و حتي غير حوزوي ها در مباحث ديني و معرفتي استفاده مي كند و از نگاه تشكيلاتي زير نظر معاونت صداي جمهوري اسلامي ايران است.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نباید اینقدر چند حرفی در مورد بانک ها باشد . من روحانیون زیادی دیده ام که بانکداری اسلامی را تایید میکنند و از طرفی اساتید قم به بانک ایراد میگیرند . فتوای حضرت آقا برای ما از اول حجت بوده و تا آخر بر ما حجت است . همه مردم کشور با بانک ارتباط مالی دارند و نباید تردید ایجاد شود و مسئله ربا را عادی جلوه دهیم یعنی مردم دارند ربا میگیرند و ربا میدهند.؟ چرا مضاربه بانکی را زیر سوال میبرید؟ مگر شورای فقهی بانک نداریم ؟ اعتماد مردم را به بانک ها کم نکنید . این حرف ها و فشار ها را به مردم نباید بیاوریم به بانک بگویید خودش را اصلاح کند .نمیشود که مردم به بانک کشورشان اعتماد نکنند
Iran, Islamic Republic of
ربا است
Iran, Islamic Republic of
این سخنان چه کسانی را تکان دادند؟
Iran, Islamic Republic of
تکان دهنده با تامل برانگیز چه تفاوتی دارد؟