پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۹

نحوه انتصاب عجیب علوی برای وزارت اطلاعات

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۵
کد مطلب: 508858
روایت وزیر اطلاعات از چگونگی معرفی او برای تصدی وزارت اطلاعات در دولت یازدهم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این روش پیشرفته انتصاباتو چرا لو دادید برای موساد و سیا و ... دستمون رو شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تخصص گرایی واقعا محرزه !
جاهای حساسو که اینطوری انتخاب میکنند وای به حال جاهای دیگه!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
در این‌جا شایسته است این روایت قابل تامل از امام رضا(علیه‌السلام) را که خطاب به برادر امامزاده خود هنگامی که خود را بواسطه فرزند حضرت فاطمه(سلام الله علیها) بودن ایمن و مورد لطف می‌دانست بخوانیم:

بیانات توبیخ آمیز حضرت امام رضا(علیه السلام) خطاب به زید:
«اى زيد! آيا تو را سخن مردم نادان اهل كوفه مغرور نموده است كه روايت كنند «فاطمه عفّت خود را نگه داشت پس خداوند آتش را بر ذريّه‏‌اش حرام ساخت»؟ اين سخن، فقط مخصوص حسن و حسين است. اگر گمان می‌بری که تو با معصيت خداوند عزّ و جلّ به بهشت روى و پدرت موسى بن جعفر(ع) اطاعت خدا كند و او نیز به بهشت داخل‏ شود، در اين صورت تو در نزد خداوند گرامی‌تر از او خواهى بود! به خدا سوگند هيچ‌كس جز از راه طاعت به آنچه نزد خدا است نخواهد رسيد، و تو می‌پندارى با معصيت بدان می‌رسى، پس گمان تو گمان بدی است»
زيد گفت: من برادر تو و پسر پدرت هستم.حضرت در پاسخش فرمود: «تو هنگامى برادر منى كه خداوند عزّ و جلّ را اطاعت كنى.»
(عيون أخبار الرضا(ع)، ج ‏2، ص 234)

برخی مسئولان سادات ما فکر کردند رهبر معظم انقلاب که صدرتا ذیل زندگی‌شان در تحقق آرمان های اسلام و دین جدش هزینه شده و با صبر و استقامت در افق اعلای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و مورد لطف و محبت و کمک مادرشان حضرت زهرا(سلام الله علیها) و عنایت الهی هستند، این مسئولان سادات که برخی شان فی المثل حوادث سال‌های 78 و 88 را در برابر نظام اسلامی رقم زدند (مثل م خ) و نظام و انقلاب و مردم و این ذریه باتقوای حضرت فاطمه(س) یعنی رهبر عزیز را در فشار و اذیت شدید قرار دادند و دشمنان خدا را شاد کردند، اینها هم باز مورد لطف و عنایت مادرشان حضرت فاطمه(س) هستند؟! یاللعجب!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب های حامی روحانی فیلم روببینن
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم چی بگم واقعا . . . خدایا خودت ما رو هدایت کن
حسن
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که بچه های وزارت اطلاعات از معاونین تا بدنه وزارت بر اساس اصول کلی بدون لغزیدن در دام مدعیان جناحی یک خط مشخص یعنی حفاظت از منافع ملی بدون نگاه به منافع جناحی و فرمانبرداری از منویات مقام معظم رهبری را دنبال می کنند با عرض معذرت پست وزیر اطلاعات یک جایگاه تشریفاتی و همانگ کننده است که اختیارات نامحدود در خصوص تصمیم گیری های کلان را ندارد و... پس برادران اصلا نگران نباشند چون سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران با وزیر یا بی وزیر کارشون رو خوب انجام میدهند . یا علی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ارادت و سلامی بسیار بسیار گرم به همه کسانیکه در مسیر درست به حفظ امنیت، آرامش روح و روان جامعه کمک میکنند. دراین راستا مصالح کلی جامعه را در سطح داخلی و بین المللی ومنطقه ایی در نظر میگیرند وبطور کلی همیشه درثانیه ها از رصدگران ثابت قدم و استوار با اندیشه ایی متعالی و غیر قابل خدشه جان خود را برای بقای انسانیت ، عدالت و اصول بسیار اساسی انقلاب اسلامی در معرض خطر قرار میدهندتقدیر مخلصانه دارم ونام سرباز گمنام امام زمان (عج) که نامی ارزشمند ودلربا برای دوستان انقلاب اسلامی و وحشتی برای متخلفین و فریبکاران ومفسدان جهانی است ارج می نهم .بدانید که نزد عقول و بندگان خوب خدا جایگاه ویژه دارید .خرده برمسائلی که چندان اهمیتی ندارد نباید بر عزم واراده شما خللی ایجاد کند .عزت زیاد.
Iran, Islamic Republic of
اینجوری انتخاب شدی که اسم دو تابعیتیها را یادت نمیاد بگی به قوه قضائیه
Iran, Islamic Republic of
احسن
United States
با سلام به همه ی هم وطنان
من آدم سیاسی نیستم فقط یه چیز رو می دونم. اینکه هرکاری و نشر هر مطلبی و هر چیزی که تفرقه بین مسلمانان ایجاد بکنه درست نیست. از تفرقه درست کردن چیزی برامون در نمیاد.
دست به دست هم دهیم به مهر
میعن خویش را کنیم آباد

یا علی