پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۸

نکات طنزآمیز اظهارات ضد فساد جهانگیری

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 407264
اصرار دولت یازدهم در داشتن نگاه دائم به دولت گذشته و معرفی کردن آن دولت بعنوان مسبب فساد ها در کشور آنقدر تکراری شده است که باب طنز را در رسانه های مکتوب و فضای مجازی باز کرده است . روزنامه کیهان نیز در این رابطه مطلبی آورده است که در اینجا می آوریم.
به گزارش جهان، کیهان در بخش گفت و شنود خود نکته ای ظنز گونه از مواضع و سخنان اخیر معاون اول ریاست جمهوری را آورده است که خواندن آن خالی از لطف نیست:

گفت: آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفته است «بیشترین فسادها و بزرگترین فسادهای قرن در دولت گذشته اتفاق افتاده است»!

گفتم: فساد «پتروپارس» و «کرسنت» و «مارین سرویس» و «شهرام جزایری» و «قطعات فولادی» و... دهها فساد بزرگ دیگر در دوران کارگزاران و اصلاحات را می‌گوید؟! یا فساد سه هزار میلیارد تومانی که اصلاح‌طلبان مجرم اصلی آن یعنی مه‌آفرید را «کارآفرین»! و قابل تقدیر می‌دانستند؟!

گفت: نه بابا! همه اینها یادش رفته و منظورش دولت احمدی‌نژاد است.

گفتم: یعنی فساد در دولت قبلی از فساد دوران پهلوی و قاجار هم بیشتر بوده است؟!

گفت: چه عرض کنم؟! اگر دولت راستگویان! هر روز یک دروغ شاخدار نگوید سر مردم را با این پرت و پلاها گرم نکند و شیره‌ نمالد که مجبور است توضیح بدهد خودش تا حالا چه گلی به سر ملت زده است؟!

گفتم: یارو عادت داشت به پسرش سرکوفت ناپلئون را بزند و هردفعه به او می‌گفت؛ ای بی‌عرضه! ناپلئون اندازه تو که بود فرمانده لشکر بود! اندازه تو که بود فلان جا را فتح کرده بود! اندازه تو که بود... پسرش با عصبانیت گفت؛ باباجون! همین ناپلئون اندازه تو که بود، امپراطور فرانسه بود نه مثل تو دلارفروش کنار خیابون!!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
طنزه ؟ كدومش طنز ؟
3000 ميليارد
جمشيد بسم الله
اختلاس كيش
اختلاس در تامين اجتماعي
اختلاس در دخانيات
اختلاس در مناطق آزاد
اختلاس در استانداري تهران
اختلاس در 16 ميليارد جهت دانشگاه آحمدي نزاد
اختلاس در بنياد شهيد و بانك دي
اختلاس در واگذاري ها
3000 بورسيه و رانت آن
كدومش ........
700 ميليارد دلار أیامد نفت كجا رفت بايد آخرش بشه تورم 55 درصد و بيكاري 15 درصدي ؟؟؟؟؟
به والله قسم قيامت وجود داره جهانيوز
سعید
اینایی که گفتی هست ولی دیگ به دیگ نباید بگه روت سیاه. وقتی به فساد همین دسته خوب نگاه کنیم چیزی کمتر از دسته قبلی نیست. جهان هم داره اینو میگه خیلی عصبانی نشو
والا این لیستی هموطن عزیزمون زحمت کشیدن بعضیهاش تهمته و باید جواب بدن مخصوصا در خصوص بورسیه ها که بعضی بچه های خود این آقایان دولت نیز حضور دارن و بعضی ها هم بر می گرده به آقایان زمان هاشمی و خاتمی که در بدنه دولت رسوخ کردن و بزرگ شدن پس بهتره وجدان داشته باشیم ..
3000 میلیارد که دادگاهش برگزار شد و در آن هیچ مقام دولتی ای محکوم نشده است پس مبنای اظهارات شما چیست؟؟ جمشید بسم الله موضوع چه اختلای و فسادی بوده است؟؟ اختلاس کیش که اصلا اتفاق نیافتاده است گفتند می خواسته اند ساخت تالار اجلاس سران عدم تعهد را به فردی بدهند که اصلا اجلاس سرانی در کیش انجام نشد که اختلاسی انجام شود. اختلای در مناطق آزاد را می شود اسنادش رابدهند؟؟ اختلاس دخانیات کدام است؟؟ 16 میلیارد دانشگاهاحمدی نژاد هم که همان موقع برگشت شد شما بروید بپرسید کمک هایی که به دانشگاه آزاد و مفید وبقیه دانشگاه های خصوصی از جمله دانشگاه آقای عارف می شود از کدام منبع می شود. اختلاس در بنیاد شهید و بانک دی را همین طوری قضاقورتکی بیان کرده ای اگر به اسم بردن است
می توان همی جوری اختلای نام برد که ما هم بلدیم:
اختلاس در استانداری کرمان در دوره هاشمی
اختلاس در استانداری یزد در دوره خاتمی
اختلاس در وزارتنفت در دوره هاشمی وخاتمی واین دولت اختلاس در وزارت بازرگانی در دوره فوق الاشاره
اختلاس در پروژه فرودگاه امام در دوره اصلاحات
اختلاس در مترو درو دوره هاشمی و کرباسچی
اختلاس در دانشگاه آزاد در تمام دوره های تاریخ ایجاد این دانشگاه
اختلاس در کتابخانه ملی در دوره خاتمی
اختلاس در بنیاد دائره المعارف اسلامی در دوره اصلاحات
اختلاس در راه آهن و وزارت راه در دوره خرم
اختلاس در وزارت بهداشت در دوره خاتمی
اختلاس در ....
دیدی که اگر بنا بر نامبردن و فهرست دروغی درست کردن باشد کاری ندارد
اتفاقا جهانگیری پر بیراه نگفته ، از نظر عددی اگه حساب کنید زمان کدوم دولت 3000000000000 تومن اختلاس شد ؟
زمان قاجار یا پهلوی یا کارگزاران یا اصلاحات ؟
آقای شریعتمداری بهتره از توهم بیرون بیان و نگاهی به جامعه کنن.
نان خور
Iran, Islamic Republic of
آقا این یارانه نان رو که با شیب ملایم 300 تومن گرون کردن و نمی خوان بدن ....
دولت خیلی راستگویان این کار خودش بزرگترین کلاه بود که سر مردم گذاشتین سرانگشتی حساب کنین ببینین در سال مردم چقدر باید پول اضافه واسه نان خرج کنن
یوسف
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و دوستانش از یاران سینه چاک احمدی نژاد بودن اگه این حرف رو نزنه کل سیاست هاش زیر سوال میره ولی خدا رو شکر مردم ما خیلی فهمیده هستند و در انتخابات حرف خودشون رو خواهند زد
م
United Kingdom
بهتر است در ادبیات فارسی به جای کلمه اختلاس بنویسیم اختلاص تا تداعی جرم در اذهان عموم راحت تر زدوده شود